Want zojuist verscheen er bij het afvegen een grote veeg rood bloed Spijtig, en terugkijkend dus te vroeg geklust.. Maar 1 voordeel: mijn cyclus wordt steeds regelmatiger en dus kan ik steeds gerichter aan de klus.. Nu het zwanger worden weer even los laten, en hopen dat mijn menstruatie voorbij vliegt Ik hoop voor alle andere wachtenden dat ze wel een positieve test in handen krijgen, ik ga met positieve kracht op naar ronde 5!
ahhhh meid, dikke kus vind het jammer voor je. Breekt het echt door dan . vriendin van mij had het ook zo een een grote veeg bloed en dacht daar gaan we weer maar die is nu ook meer dan 8 maand zwanger. Hele dikke kus van mij en blijf toch nog voor je duimen. en anders duimen ik heel hard voor je volgende maand. knuf
@ik29 Nou toevallig ben ik net weer naar de toilet geweest en is het nu totaal verdwenen en niks meer te zien.. Maar ga er toch maar vanuit dat het vanavond doorzet.. Even afwachten, ik vrees dat ik door mag naar ronde 5, helaas maar met frisse moed! Nu ga ik jou volgen in je wacht-periode! Ik duim voor je!
Wat bedoel je emt te vroeg geklust? Was je wel overtijd? Het kan ook een mislukte innesteling zijn he? Maar voor de zekerheid altijd doorklussen totdat je echt geen vruchtbaar slijm meer hebt. Maar bloed weer weg, kan hoopvol zijn. Even afwachten.
meid ik hoop het voor je. Maar ook goed dat je toch wel posetief bent als je wel naar de volgende ronde moet. dankje wel meid ik laat het hier zoizo weten als ik getest heb ... hou ons op de hoogte hoe het met jou gaat! . knufff
Ah wat jammer!! Maar ja als het bloedverlies nu weer weg is zou ik het toch nog even afwachten.... Ik hoop voor je dat het wat anders is geweest en anders veel positiviteit en succes met de volgende ronde. X
Bloed is nog steeds weg, word gek van mezelf.. Vaag gevoel van misselijkheid.. Maar durf er niet meer in te geloven dat het raak is! Heb dat bloed toch niet voor niets gezien? Wel vaag, wacht maar even af of het vanavond alsnog doorzet... Of doe de tampontest straks thuis (van een vriendinnetje geleerd) tampon heel diep inbrengen echt diep en eruit halen, als ie rood is zit je ongi eraan te komen.. Is ie wit dan was het niks.. Kijk wel even! Voorlopig ga ik gewoon uit van een ongesteldheid
een tampon in brengen wanneer je mogelijk zwanger zou zijn is niet goed he.. ivm op een hopende bacteriën bij een weke baarmoedermond.. dus.. ik raad aan gewoon even een dagje te wachten en gewoon morgen even testje wagen?
Oh thanks voor de reactie! Dat wist ik niet.. Dan maar even aankijken inderdaad.. Maar denk dat het gewoon door zal zetten
Dat hoeft niet altijd een meid bij ons in het topic had 2 dagen weinig bloedverlies, getest en zwanger! dus het kan altijd nog! *duimduimduim* voor jou
Ben benieuwd Liza! Spannend! Ik heb gisteravond getest, was negatief. Maar nog steeds niet ongesteld. Ben nu 4 dagen over tijd. Ik denk dat ik. Als ik zaterdag nog niet ongi word, zondag ochtend test. Misschien dat het ligt aan in de avond testen?
Owww shit zeg! Hoop voor je dat het niet door zet! Ik ben gelukkig nog steeds niet ongesteld, maar durf geen test meer te doen! Misschien hebben we uiteindelijk toch nog samen een grote dikke plus staan op die test!
he liza28 ben je nog niet ongesteld geworden_(rot vraagteken doet ut weer niet). ik heb soms nog wel ongi pijn maar wel minder, maar krijg telkens meer last van me borsten pfff irritant. en in de avond heb ik een opgezette buik in de ochtend niet zo erg. ik hoop dat je nog niet ongi bent geworden meid duim voor je x en knuf
Nog steeds geen ongi hier.. Het wordt er allemaal niet makkelijker op.. Maar ga er nog steeds vanuit dat het vannacht doorzet.. Toch stiekem Weer hoop maar ben zo bang dat het valse hoop is dus durf het niet te denken.. Ik denk dat ik morgenvroeg gewoon kei aan de rooie ben! Maar hou jullie uiteraard op de hoogte! Truste!
Nou ladies, het wordt er niet duidelijker op.. In mijn inlegkruisje 1 mini drupje bruin en bij het afvegen ook een beetje bruin erdoor.. Daarna weer helemaal niks meer.. Ik kijk maar gewoon aan als het tot morgenochtend niet meer wordt of helderrood dan test ik en anders hoop ik dat het snel doorzet! Heb dit nooit eerder gehad en wil eigenlijk gewoon duidelijkheid..
Zou wel laat zijn toch? Of kan het dat je innesteling later plaatsvindt dan de gemiddelde 10-14 dagen? Ik heb geen idee, hoop het enorm maar durf niet meer te vertrouwen.. Dat wordt heeeeeeeeeeeel vaak naar de wc vandaag En die misselijkheid.. Ingebeeld of echt? Pffff, word gek!