Mijn zoon is helemaal onder de indruk van Frozen en Vaiana, maar dan met name om de liedjes. Nou ben ik op zoek naar meer van dit soort films. Ik ben daar helemaal uit, aangezien mijn meiden dat toch wel ontgroeid zijn. Weten jullie nog meer films, waarin ze veel liedjes hebben?
Onze favoriet hier is robin hood. De leeuwenkoning heeft ook nogal wat liedjes die blijven hangen Alladin is ook leuk De kleine zeemeermin. Maar de mooiste muziek vind ik persoonlijk van de klokkenluider van de notre dame.
Alladin De kleine zeemeermin Assepoester Leeuwenkoning Pocahontas Eigenlijk alle Disney-films uit die tijd
Thanks dames, die films heb ik al zo lang niet gezien dat ik me de liedjes niet eens meer kon herinneren . Maar inderdaad zijn de leeuwenkoning en die andere films die jullie noemen zijn nog heel leuk. Dan duik ik maar even in de oude dvd’s. We hebben alleen niet eens een dvd-speler meer En nieuwere films zijn er dus niet zo veel met liedjes dan waarschijnlijk?
Belle en het Beest (misschien nog niet zo geschikt), Pocahontas, Assepoester, Jungle Book, Mulan, Mary Poppins Zal straks nog even in mijn verzameling kijken.
alle "oude" Disney's Assepoester Zeemeermin Aristo katten Lion King Pinokkio Alladin Rapunzel (die is nieuwer) Lady en de Vagebond Prinses en de kikker Peter Pan Brother Bear (ook erg leuk!) etc!
Dit had ik kunnen schrijven. Ik zit inmiddels bijna dagelijks in de auto met Frozen of Vaiana muziek. Dus ik lees mee.