Ik ben 36 en na een curretage nu weer in ronde 5 ofzo van het proberen. We klussen ons de hele maand gek (om de dag) maar het lukt maar niet om zwanger te raken. Mijn cyclus ligt tussen de 24 en 28 dagen. Ik vraag me af wanneer je naar de dokter gaat of gynaecologe als het niet lukt..? Vorige keer was ik bij de 4e ronde zwanger en vanwege mijn leeftijd heb ik voor mijn gevoel wat haast....
Dat heb ik ook wel eens gehoord ja, dat je na je 36e eerder mag. Normaal gesproken is het een jaar, maar je kan met een half jaar natuurlijk altijd bellen en vragen hoe het zit.
met die leeftijd was ik allang naar huisarts gegaan (niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar je snap wel wat ik bedoel) weet weet hoelang het nog duur als ze je helpen
Gewoon naar de HA gaan en een verwijzing voor de gyn vragen (en niet weggaan zonder m op zak te hebben! ) Zoiezo op basis van je leeftijd, maar ook voor je gevoel. De vrouwelijke intuitie is goed, en als jou gevoel je zegt haast te hebben, dan zou ik meteen actie gaan ondernemen. De HA kan/mag dat niet voor jou beslissen. Succes!! Knuf Sookie
Tja.. Ik ben niet onvruchtbaar ofzo. Ik bedoel: ik weet dat ik zwanger kan worden en in oktober heb ik een curretage gehad waarbij ik ook een echoscopie en een inwendig onderzoek heb gehad. Toen zag alles er goed uit. Eileiders enzo... niks raars