Kan iemand me helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MH113, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MH113

MH113 Lid

17 apr 2009
    51
    0
    0
    Hallo allemaaal,

ik ben hier nieuw, en heb direct eeen vraag.

Ik ben nu ongv. 4 maand van de pil af en gister kon ik testen, heb gistermiddag en vanmorgen een test gedaan ( die van de Kruitvat 2 voor 5 euro ) allebei geen 2de streepje, kan het zijn dat ik te vroeg getest heb? dat er misschien nog niet genoeg van dat bepaalde stof ( kan zo niet op de naam komen) in me zit?

Sorry, klinkt een beetje wanhopig maar is er iemand die me kan helpen? :(

2. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Hoi MH113,

Ben je al ongesteld geweest sinds je met de pil gestopt bent (behalve de ontrekkingsbloeding die je vrij direct daarna krijgt)?
    Als je al een of meerdere keren ongesteld bent geweest en dus al echt cyclussen hebt, kun je misschien kijken naar de eerste dag van je laatste menstruatie. Wanneer was die? Hoewel het moeilijk te bepalen is of je overtijd bent (en voldoende HCG hebt aangemaakt) als je cyclussen nog veel verschillen, zoals vaker is de eerste tijd nadat je met de pil gestopt bent, kun je er misschien iets uit afleiden.
    Het kan dus zijn dat je nog niet genoeg HCG hebt aangemaakt. Probeer anders over een weekje weer te testen. Als je sterk vermoed dat je zwanger bent en de testen blijven negatief, zou je even naar de huisarts kunnen gaan om bloed te laten prikken. Dat is altijd heel duidelijk.

Succes, ik zal voor je duimen!

3. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    Er staat wel zo leuk in de gebruiks aanwijzing dat je al op je eerste nod kan testen maar dat is dus lang niet altijd zo. Mijn zussen testen allebij met een paar dagen overtijd negatief en met een week pas positief. Volgens mij doen ze dat gewoon om meer testen te verkopen :)

4. MH113

MH113 Lid

17 apr 2009
    51
    0
    0

Ik ben sinds ik met de pil gestopt ben gewoon ongesteld geworden, 19 maart was de eerste dag van me laatste menstruatie volgens de calculator op deze site kon ik vanaf 16 april testen (gister dus ).
    Ik zal volgende week dan even weer proberen! bedankt voor het advies! :D

5. MH113

MH113 Lid

17 apr 2009
    51
    0
    0

Haha ja volgens mij ook! mijn zus had het net zo die was ookal een paar dagen overtijd, toen ze de test deed was het ook negatief , toen ze paar dagen later weer testte was het wel positief! :)

Deel Deze Pagina