hallo, wil even weten of dit normaal is. ben 5 weken zwanger en moet mij echt dwingen om te eten. ben niet misselijk maar heb echt geen honger. heb ook niet echt zin in iets speciaals. bij mijn dochter had ik dit wel.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had dat ook, ben nooit misselijk geweest en heb nooit overgegeven maar een groot gebrek aan eetlust, ben inmiddels bijna 25 weken en nog moet ik mijzelf dwingen om wat te eten. En als ik iets eet zit ik na een paar happen vol. Ben ook nog niks aangekomen maar gelukkig groeit het kindje wel goed. De dingen die ik wel naar binnen kreeg waren yoghurt/vla/fruit en waterijsjes. En nu is dat nog steeds zo'n beetje het enige wat ik makkelijk eet, de andere dingen moet ik mij echt toe zetten.
Yep herkenbaar had ik ook toen! Ging bij mij vanzelf over....hoort erbij! Gefeliciteerd trouwens! Enne.....je baby pakt toch wel wat die nodig heeft dus geen zorgen
Allereerst Gefeliciteerd! Is herkenbaar! Ik had het ook, vooral met avondeten.. En dat is bijna de hele zwangerschap zo gebleven.. Succes! En vooral geniet van je zwangerschap! Liefs, LB
Van harte! Ik herken me hier ook helemaal in. Ik kan nu sinds een week of 2 weer 'normaal' eten, maar heb toch echt een week of 4 geen hap door mijn keel kunnen krijgen. Ik was er vol van overtuigd dat ik misselijk zou worden, of zelfs zou moeten spugen van eten. Had er echt een afkeer tegen. De eetlust is nu weer dubbel en dwars terug, merk zelfs dat ik het niet meer red op mijn normale ontbijt. Komt dus vast helemaal goed .
In het begin had ik dat ook! Was ook niet misselijk maar totaal geen eetlust, ik heb vaker pap gegeten toen. na een tijdje kreeg ik de honder die ik toen niet heb gehad hihi... Nu heb ik best vaak honger en word ik snachts wakker. Maar er zijn ook wel eens dagen dat ik geen zin heb om s avonds het middag eten te eten. Succes
Bij mijn eerste had ik dat ook heel sterk. Niet misselijk, maar gewoon echt geen eetlust en heeeeeel snel vol. Ik heb veel crackertjes e.d. gegeten, het was net alsof ik alles met calorien niet meer lustte . Ongeveer 6 kg afgevallen en na de 16 wkn kwam mijn eetlust weer terug. Uiteindelijk gewoon 14 kg aangekomen. VK zei heel charmant: baby is een parasiet, pakt alles wat het nodig heeft en als er iets overblijft is het voor jou .
heel herkenbaar.. ben zelf een kilo of tien afgevallen en nu nog misselijk en geen eetlust.. baby doet het gelukkig goed en heeft er geen last van..
bedankt voor de reacties. ben wat gerustgesteld. mijn ongerustheid komt omdat ik de vorige keer 20 kg ben afgevallen door misselijkhjeid. hierdoor was mijn dochter vrij klein (2630 gr).