Hallo meiden, wij zijn al een tijd bezig voor een derde kindje. Tijdens mijn eerste 2 zwangerschappen had ik bekkeninstabiliteit. Nou ben ik wel benieuwd of er vrouwen zijn die ook last hebben gehad van bekkeninstabiliteit maar bv alleen bij de eerste zwangerschap en niet bij de tweede of derde. Of is het standaard zo dat je als je eenmaal bekkeninstabiliteit hebt (gehad) dat ook bij volgende zwangerschappen houd : Groetjes Mabelle
ik weet van mn schoonzus dat ze bij de eerste er erg veel last van had, en bij de tweede heel weinig....
ik had ook bij de eerst veel last tweede bijna niet en wij zijn ook bezig voor derde hou rekening met de bekkeninstabiliteit maar we zien wel....gr heidi
Nou dan hoop ik dat ik er bij de derde weinig last van heb! Ik hou er ook rekening mee maar er is dus hoop
Ik had bij alle 3 BI en iedere volgende zws werd het erger. Kian is nu ruim 8 maanden en heb nog steeds BI en pijn..
Hoi Judith, ja, daar ben ik dus ook wel een beetje bang voor. Ik had met de eerste 2 wel het geluk dat ik na de zwangerschap snel van de pijn af was. En nu (nog niet zwanger) hoog uit 's morgens wat pijn in mijn onderrug. Maar ik ben er wel bang voor dat het terug komt en ook erger word. Ik wens je veel sterkte. Mabelle
Bij mij was het bij de tweede ook erger dan bij de eerste, maar nog niet zo erg als mijn zus het had. Zij had bij de eerste niet zo veel last, maar heeft bij de tweede vanaf 4 maanden in een rolstoel gezeten! Dat is nu 10 jaar geleden, maar tijdens haar ongi heeft ze er nog steeds last van! Van'echte' bekkeninstabiliteit kom je nooit meer helemaal af. Ik heb zelf altijd dat rond m'n ongi m'n schaambeen weer naar gaat doen. Mijn rug doet sowieso altijd wat zeer, omdat ik een slechte rug heb...