Buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dbm21, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    heeej,
    ik had even een vraagje, ik ben nu 3 dagen overtijd, maar heb wel heel af en toe hele lichte buikpijn terwijl ik normaal heel erg veel pijn heb (heb zelfs een keer in het ziekenhuis gelegen omdat ik zovee pijn had), nu weet ik niet of ik nou al een test moet doen of niet want misschien is het wel zonde, heeft iemand al eens ervaring gehad dat ze ook lichte buikpijn hadden maar wel zwanger waren?

Liefs Deesje

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Als je normaal regelmatig bent of nu langer overtijd dan je langste cyclus zou ik er toch wel een testje aan wagen hoor!
    Succes.

3. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    ja ik heb wel regelmatige cyclus, scheelt af en toe 1 dagje maar langer ook niet. nou als het zaterdag nog niet is doorgezet dan ga ik een testje doen, het ze vandaag binnen gekregen hihi ;)

4. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    heb ik ook, ik heb er gisteravond en vanmorgen een testje tegenaan gegooid en een heel licht (2e) streepje. Eigenlijk ben ik nog niet overtuigd, ik durf bijna niet te geloven maar het lijkt er toch op. En ik ga over een paar dagen nog maar een keer testen. Ik hoorde van een vriendin dat de gemiddelde vrouw 3 keer een test doet voor ze overtuigd zijn, dus ik heb er nog een tegoed ;).

5. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    En jij hebt ook hele lichte menstruatie pijn?
    nou ik duim voor je hoor ;)
    Liefs Deesje

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nou Ready, dan denk ik dat ik jou wel mag feliciteren!
    Deesje, menstruatiepijn KAN bij een zwangerschap horen, maar dat is de ellende. Zwangerschapsklachtjes en menstruatieklachten lijken meestal precies op elkaar.

7. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Nou afwachten dan maar, en hopen natuurlijk!
    bedankt voor de reacties!
    liefs deesje

8. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    moet je trouwens persee sochtends testen? of kan dat de hele dag door?

9. t kan de hele dag door
    ik heb alleen wel eens gehoord dat je ochtenurine nog beter aangeeft

10. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Spannend hoor!
    Heel veel succes met testen en je laat het ons toch wel weten... ;)

Groetjes Franka

11. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Dag! Jah, ik had ook lichte buikpijn. Wel in de buurt waar ik het normaal heb met ongesteldheid, alleen veel lichter en korter. "Korte steekjes" in plaats van "Lange krampen" als je dat wat zegt. Nu, na 6 dagen over tijd (of 3 dagen na langste cyclus) heb ik geen krampjes meer.

12. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Ja precies heel kort, gister test gedaan, maar eigenlijk niets te zien, ik heb met mijn vriend afgesproken als het zaterdag nog niet is doorgezet dat ik dan weer een test doe, maar denk dat ik gewoon een keer na 2 jaar wat later ben ofzo :(

13. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    de HA heeft me vandaag laten weten dat ik toch zwanger ben! YES! :D

14. Niet meer actief

leuk meis lekker genieten.

Deel Deze Pagina