Hallo Wie komt dit bekent voor en wat betekende het bij jullie Ik heb afgelopen jaar een mola gehad daar bij 4 maanden de pil geslikt Hier ben ik in januarie mee gestopt Heb toen ook groenlicht gehad van de gyn En de eerste syclus was 31 dagen terwijl voor de mola ik een cyclus van 47 dagen had Dus was al blij met een kortere cyclus De gyn heeft ook een echo gemaakt en had een mooie ei rijping Nu ben ik 14 feb ongesteld geworden en dacht weer een cyclus van 31 dagen te hebben Nu temp ik en denk eerder me ei te hebben gehad zo tussen 26 en 28 feb Waneer zou ik dan een innesteling hebben Ik heb sinds gister een raar gevoel in me vagina ( sory voor de diails) En soort warme gloed en trekende/stekend tintelend gevoel in me schaam lippen Dit heb ik normaal ook als ik ongie moet worden En dacht dus ook dat me syclus van zijn padje was en ik ongie zou worden Dit is aleen niet het geval aleen maar transperant vocht wat er uit komt Wat denken jullie is dit een innesteling of ben ik gewoon zwanger Ik zou eigenlijk 17 maart ongie woorden uitgaan van 31 dagen Ga ik uit van me ei Dan is me ongie 12 a 13 maart En wil dan mocht ik geen ongie klachten hebben 11 maart een testje wagen Dan ben ik jarig en zou ik echt het mooiste kado ever vinden Herkennen jullie de klachten en wat betekende het voor jullie
Herkent niemand dit dan ? De vraag heeft verder niks met de mola te maken Ik wil aleen weten of mijn klagten van een zwangerschap of inesteling kunnen zijn
Tja meis, het kan helaas 2 kanten op......ik heb door de jaren heen maanden gehad dat ik echt overal last van had van a tot z en maanden dat ik compleet niks voelde of opmerkte. Het enige dat erop zit is afwachten jammer genoeg. Maar ik duim me suf dat je een prachtig verjaardagscadeau mag krijgen dit jaar!!!!!
vanmorgen licht positief gestest ben super blij me hum is af en toe om op te schieten en last van me (.)(.) en met vlagen miselijk en last van het gevoel ongie te zijn geworden maar is aleen maar helder vocht we zullen zien ga woensdag pas weer testen
Hahah grappig om te lezen je topic......arme ... Nou super hoor! Ik zeg dat je zwanger bent hoor.......krijg je nu sneller een echo?
Ja met 6 weken als die woensdag duidelijker is ga ik de gyn bellen voor een afspraak over een week of 2 a 3 Hoop zo dat alles nu goed zit
De kans dat het weer een mola is is 1 op 100 zwangerschapen dus 1% Dus niet heel groot maar wel aanwezig