Hoe vaak 'checken' jullie de kleine?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hiermee bedoel ik.. Meestal zitten mn man en ik boven achter de computer in de kamer naast die van Justin. Ik kijk elk half uur/ 3 kwartier ofzo wel ff hoor. Hoe hebben jullie dit?
     
  2. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik nooit
    wel via de tv want er hangt een camera boven haar bed en de babyfoon staat bij ons aan.
    als wij haar kamer op gaan word ze wakker dus dat is geen optie om op haar kamer te kijken daarom hebben wij een cameratje gekocht en bij haar bed gehangen
     
  3. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik denk dat het heel normaal is dat je even gaat kijken. Ik doe dit sinds de geboorte van Yassir elke 30 min even kijken.
     
  4. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Youri gaat om 21.00 slapen dan kijken we om 22.30 nog even, en als john snachts naar zijn werk gaat om 2.30 gaat hij ook nog even kijken, de babyfoon staat nu bij ons, en gaat strakkies weer mee naar bed.
     
  5. Noodles

    Noodles Actief lid

    8 aug 2006
    277
    1
    0
    Het kamertje van mijn dochter grenst aan onze woonkamer een heeft een glazen deur. Ik kijk dus heel regelmatig wel even, maar meer omdat ik dan voorbij loop ofzo. Ik ga nooit helemaal naar binnen om te kijken als ze slaapt. Tenzij ik haar in haar bedje heb gelegd (wakker) met de mobiel erboven, want stel dat ze dat eraf trekt en om haar nek wikkelt... Dan ga ik wel elke 5 minuten even kijken of het nog hangt. Maar verder denk ik altijd maar, als ze veilig in bed ligt kan er niks gebeuren, en als er wel iets is hoor ik haar wel.
     
  6. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Nooit... heb een babyfoon en dat vind ik genoeg. Soms voor ik naar bed ga nog even maar niet standaard.
     
  7. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben de babyfoon voor beneden. Anders niet hoor, we horen m zo ook wel :)
     
  8. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

    Ik heb een camera boven onze zoon zijn bed en kan hem in onze huiskamer hem in de gaten houden overdag ,maar s'nachts kijk ik ook heel vaak even bij hem hoor.
    Ik denk dat het heel normaal is dat je vaak kijkt

    Groetjes jessica
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Jeetje meid ga jij echt nog zo vaak kijken? :confused:

    Ik check als ik Iman in bed gelegd heb na een tijdje of ze slaapt en ik kijk altijd nog even voordat ik naar bed ga.
     
  10. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Eigenlijk alleen als het nodig is, als ze huilt of opeens vreemde geluidjes hoor.
    Voordat ik ga slapen kijk ik wel nog ff maar verder, nee heb een babyfoon en hoor daar genoeg op.
    Want als ze net in slaap valt en ik zou gaan kijken word ze weer wakker.
     
  11. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Meneertje hier slaapt door van alles heen. Lekker makkelijk dus!
     
  12. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0

    ja ik doe het ook zo
     
  13. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik kijk voordat ik zelf ga slapen en wanneer ik geluiden hoor die ik niet kan plaatsen. Als ze ziek is, neem ik vaker een kijkje.

    Toen Lynn net geboren was, keek ik veel vaker.
     
  14. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Naar mate Yassir ouder is ga ik wel minder kijken en als er iets is dan hoor ik hem echt wel. Moet ik wel zeggen dat ik niet echt strikt meer ben in die 30 min hoor.
     
  15. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik kijk alleen als ik iets hoor en soms als ik naar bed ga, maar meestal ga ik pas kijken als ze om 7.00 uur nog niet gekomen is om te drinken, dan heeft ze 10 uur geslapen en vind ik het wel weer tijd worden.
     
  16. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Uhm ik check als ze naar bed gaat niet meer.
    Maar als ik zelf ga slapen dan check ik automatisch :)
    Ze slaapt lekker bij mij op de kamer..
     
  17. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa maakt heel veel geluidjes in haar slaap dus eigenlijk check ik nooit want ik hoor haar al. zou het nou in 1 keer hele andere geluidjes zijn dan sta ik gelijk naast haar!
     
  18. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik was echt een freak in het begin, Yildiz stond in haar wiegje bij ons in de huiskamer en als wij naar bed gingen dan stond ze naast mijn bed.
    Dat is pas overgegaan toen ze van de borst af was.
    Nu slaapt ze nog steeds bij ons op de kamer (wegens ruimte gebrek) en ik controleer haar wel een paar keer op een avond, en als ik dan ga slapen.
    Zonder haar te hebben gecontroleerd kan ik niet slapen ;)
     
  19. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    ik kijk niet meer. Zolang ik niets hoor is er niets aan de hand. Als hij op zijn buikt draait, dan begint hij te huilen als hij het niet leuk meer vindt.
    Als hij huilt ga ik wel meteen kijken, speentje erin en dan slaapt hij weer verder.
     
  20. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hihhii

    ik kijk best vaak.. in het begin helemaal! Vroeg telkens aanhubs of '' hij het nog wel deed''

    nu maakt hij van die leuke geludijes in zijn slaap! en soms gewoon om ff te zwijmelen :)
     

Deel Deze Pagina