Hallo dames, Ik zou graag ervaring willen van vrouwen die te maken hebben gehad met zwangerschapsvergiftiging en diabetes. Ik zou graag voor nog een kindje willen, maar vandaag kwam het na voren dat ik best veel klachten heb en de vraag is of het wel.verstandig om weer zwanger te worden Kort even mijn situatie Ik heb een traagwerkende schildklier Ben afhankelijk van de ivf behandeling Heb 2 bbz en 2 miskramen gehad Tijdens me vorige 2 zwangerschappen heftige zwangerschapsvergiftiging gehad Heb 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Bevalling was heftig kantje boord daarnaast geelzucht en onder blauwe lamp. En dan kom nog dat ik diabetes ben Al met al klinkt het allemaal niet zo goed en te hoge cholesterol. Ik ben gewoon een wrak en eigenlijk niet zo gezond helaas. Nu is mijn wens toch groot voor een kindje. Heb zoveel liefde nog. En daarnaast heb ik nog cryos. Nu had ik de arts aan de lijn en die was niet zo te spreken Ze vond dat mijn gezondheid op orde moet zijn. En daar heeft ze gelijk in. Ik ben blij dat ze me daarop hebt aangewezen. Want ik ben wel gaan denken over de situatie. Gezondheid is wel belangrijk anders kan ik geen zwangerschap premiteren. Nu vroeg ik me af wie ook dit heeft en zwanger is geworden zonder al te veel risico. Ik maak aan de ene kant wel zorgen, maar mijn wens is zo groot. Als ik te horen krijg van de gyn. Dat het beter is om niet zwanger te worden dan klinkt het gelijk definitief. En dat doet wel zeer. Uiteraard wil ik ook geen risico's nemen want ik moet natuurlijk ook voor me kinderen kunnen zorgen en man. Maar toch weet ik niet hoe en nu verder. Wat moet ik doen Ik weet gewoon niet meer Als je wens zo groot is en dan opeens krijg je dit pffff Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
ik heb er geen ervaring mee, maar is het mogelijk om de situatie qua gezondheid wat te verbeteren? Ik snap dat er sprake zijn van ziekten die je niet kunt genezen, maar misschien wel kunt optimaliseren zodat het wat veiliger wordt?