Op/rond 6 okt heb ik mijn eisprong gehad. Vanichtend beetje een felle zeurderige pijn gehad aan de linker kant van mijn buik. Ook ben ik af en toe heel lichtelijk misselijk. Heb het de afgelopen dagen heel koud gehad en zat dus steeds tegen rillen. Ook heb ik sna hts steeds levendige dromen. Ik weer alleen niet wanneer mijn nod is, als ik van mijn vorige cyclus uit ga van 31 dagen zit ik vandaag op mijn nod. Maar denk dat dat nu nog te vroeg is omdat ik mijn eisprong pas op 6 okt heb gehad. Nu vraag ik me dus ook af of deze dingen met een zwangerschap te maken kunnen hebben en wanneer mijn nod is ?
Heb je ovutestjes gebruikt of voel je je eisprong? Weet je hoelang je lf fase is? Als deze bijvoorbeeld 14 dagen is, is je nod ongeveer 20 oktober. Ik ga voor het gemak altijd uit van mijn langste cyclus van de laatste 6 maanden als ik niet zeker weet wat mijn nod is.
Ja ik heb idd ovu testjes gebruikt. Weet niet orecies hoe lang mjn lf is, maar denk we'll 14 dagen...
Ik heb dezelfde symptomen en ben ook aan het wachten want weet ook niet precies wanneer mijn nod is. Dacht zaterdag twee weken geleden mijn ei te hebben gehad. Dus vanmorgen getest maar negatief. Heb er een hard hoofd in tenzij ik te vroeg getest heb... Succes en kees met je mee. X