Hallo iedereen, Toch maar even een topic aangemaakt, want kom er even niet uit! Ik hoop dat jullie me iets meer duidelijkheid kunnen geven. Van hoeveel dagen cyclus kan ik ongeveer vanuitgaan, als de eerste dagen van mijn menstruaties begonnen op laatste keer 08-08-2013, daarvoor 09-07-2013 en 10-06-2013? Mijn eisprong was de laatste keer overduidelijk op 25-08-2013 . Ik heb namelijk flinke steekjes in mijn baarmoeder en af en toe heel zelden een krampje, kan mij namelijk niet herinneren dit gehad te hebben voor in ongi moest worden, of ik heb er nooit op gelet, de zere borsten heb ik namelijk altijd ivm PMS...
Je kunt ongeveer het gemiddelde nemen, aangezien je laatste 3 cylci niet heel erg verschillen van aantal dagen.
Hoi. Je hebt best een regelmatige cyclus toch. Als je de dagen telt dan kan 25-8 ook echt een dag in de cyclus geweest dat je je eisprong had dus kan inderdaad zijn dat je die gevoeld hebt. Je zou rond 7-8 september dan eigenlijk weer ongesteld moeten toch?! Heb je al een test gedaan? Want volgens mij kun je het er wel op wagen en dan heb je meer duidelijkheid hopelijk.. Succes en ben benieuwd!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb telkens een cyclus van telkens 29 of 30 soms 31, dan had ik inderdaad sowieso gisteren moeten worden! Denk ik, maar omdat t soms een paar dagen schommelt kon t ook eergister of vandaag haha zo lastig dit! Ik heb dus vanmorgen gestest maar helemaal niets te zien... Maar ik las dat de tweede fase van de cyclus tot max. 19 dagen na eisprong kan duren dus ben bang dat het afwachten word tot donderdag haha voel wel allemaal rare steekjes rond/in mijn baarmoeder, hebben jullie dit ook voordat de ongi doorbreekt? of toen je zwanger bleek te zijn? Normaal voel ik helemaal niets aan mn baarmoeder en dan zo uit t niets begint mn menstruatie...haha wat kan het menselijk lichaam soms toch verwarrend zijn he...
Nou dames blijkbaar was het toch een heeeele lange cyclus! 8-8-2013 laatste x ongi, 25-08-2013 eisprong, en dan pas volle 19 dagen later na de eisprong pas op 12-9-2013 mijn menstruatie... zo'n lange vreemde cyclus heb ik nooit gehad, ik snap er helemaal niets van...
Dankjewel!! Deze ronde is het gelukt...met een positieve zwangerschapstest!! Ben al helemaal in de wolken maar hoop zo dat alles goed gaat!
Dankje!! 4 testen verder die steeds donkerder worden dus ik ga er vanuit dat ik inderdaad 4 weken en misschien 2 dagen zwanger ben! Maandag maar snel een afspraak bij de dokter maken hihi...