Wanneer naar de huisarts na miskraam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door beertje22, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hey dames,

Ik heb even advies nodig van jullie. Wat zouden jullie doen?
    Ik ben na m'n curettage in Januari voor het eerst weer ongesteld geworden. Dus vanaf Januari ben ik weer aan het tellen. Nu zitten we inmiddels alweer in April. En in Maart ben ik het zelfs 2 x geweest. Dus in totaal nu al 5 x. Straks komt Mei ook nog, en dan moet ik weer ongesteld worden. dus dan ben ik het uiteindelijk al 6 keer geweest. Mijn vraag is nu dus: zouden jullie in Mei al naar de dokter gaan voor een doorverwijzing naar de gyn of toch pas in Juni? Omdat we dan toch pas weer een half jaartje bezig zijn... Ik vind het zo moeilijk, ben zo bang als we te vroeg gaan, dat de dokter zal zeggen wacht maar nog een half jaartje:( En dat wil ik gewoon NIET. Wat zouden jullie doen?

2. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Beertje, wat een tegenvaller die miskraam! Ik ken je gevoel helaas. :(
    Heb een aantal jaren geleden een miskraam gehad bij 9 weken. Ik werd pas 2 maanden later voor het eerst ongesteld. Pfff dat duurde een eeuwigheid. Toen heb ik nog 2/3 maanden 'rare' cyclus gehad. Lang, kort, doorbraakbloeding etc. Ik ben na circa 7/8 maanden naar de huisarts gegaan (ook omdat wij toch ook al lang bezig waren in zijn totaliteit). Bij de huisarts deden ze alvast wat testen of m'n hormoonhuishouding goed is en m'n partner kreeg een potje mee. Dat werd ook getest. De huisarts was heel begripvol, heeft ons uiteindelijk ook doorverwezen, maar in het ziekenhuis was het een drama!
    Daar wordt je niet serieus genomen als je zwanger bent geweest. Ik werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd en kwam niet in aanmerking voor behandelingen want er was niets mis. " het is tenslotte een keer gelukt"
    Dat is echt jammer. Wij waren inmiddels ruim 1,5 jaar bezig en ik had nog niks. Het enige wat het ziekenhuis ziet is die zwangerschap.....
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar raad je aan nog even te wachten. Dat is in elk geval mijn ervaring...... Helaas.
    Succes met je keuze!

3. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ik merk gewoon aan mezelf dat ik steeds meer verdriet er om gaat krijgen. Overal zie je kindjes/babys etc.. D'r net ook ik zag een meid fietsen met een kindje van ongeveer half tot een jaar oude kindje. En die meid had het kindje gewoon beet in d'r handen op de fiets. Niets op een zitje of zo.. pff... kan ik ZO BOOS om worden.. En toen daarvoor nog een moeder met kindje ook nog geen 2 jaar oud in de vrachtauto. Nu zul je misschien zeggen wat maakt dat uit.. hier in het dorp waar ik woon is er elke jaar op Koninginnedag een traditie dat er een hele kolome met vrachtauto's rijden. E die toeteren de hele tijd door. En dat is geen 1 of 2 vrachtauto's.. nee dat zijn er echt misschien wel 100 stuks.. Nou, dat doe je toch niet?!

Deel Deze Pagina