Hoi Dames, Vraag me af of er meerdere zijn die niet altijd de eisprong voelen.. Wij zijn nu 6 maanden bezig voor een kleintje en ik heb nog maar 1 keer mijn eisprong gevoeld terwijl ik regelmatige cyclussen heb, tussen 25 en 28 dagen.. Alvast bedankt voor de reacties.. Grtz. Linnieke...
Ik voel mijn eisprong niet iedere maand. De ene maand heb ik echt last van mijn eisprong en doet het echt zeer. En de volgende maand twijfel ik op welke dag ik hem nou gehad heb.
Voel hem de ene maand wel, dan kan ik er ook echt last van hebben, zeurende pijn. En de andere maand voel ik het niet.
whaah, begon al te twijfelen en te denken, och misschien doet maar 1 eierstok het.. hihi.. erg he?? Daarnaast heb ik ook nog eens iedere maand vruchtbaar slijm gehad, en de laatste maand weer niet, en nu zit ik toch in rond de dagen van de eisprong en weer geen slijm te ontdekken?? Ook ervaring mee toevallig?? OM maar 2 onderwerken in 1 te stoppen?? Hoor het graag...
Ik probeer er nu echt op te letten of ik hem voel, maar kan het er nog steeds niet echt uit halen. Ik voel dus ook helemaal niets. Misschien dat de testen je kunnen helpen het te vinden
Ik heb ook nog nooit "bewust" mijn eisprong gevoelt maar heb wel de dagen daarvoor een beetje rare buikpijn.
Ja, heb ook al eerder testen gebruikt en kwam ook iedere keer een smiley tegen.. Maar omdat het allemaal niet meer zo spontaan bleef ben ik van die testen afgestapt.. Er werd te veel druk om manlief gezet.. hihi.. Dat was echt;; skatje.. ik heb smileyface vandaag.. WE MOETEN!! Tja, dat ging dus niet echt.. dus ben van de testen afgestapt..
Ook ik heb daar last van. De ene maand ben ik echt "ziek" van mijn eisprong en de andere maand moet ik goed nadenken of ik hem gevoeld heb. Daarom heb ik deze maand ovulatietesten geprobeerd, maar hier wordt ik ook niet veel wijzer van hahah... Tis heel normaal denk ik.....
Word af en toe wat onzeker van alle verhalen hier op t forum van al die meiden die wel hun eisprong voelen... Om eerlijk te zijn, wij zijn nu ronde 4 in gegaan en ik kan me niet herinneren dat ik mijn eisprong gevoeld heb... Wat en waar moet je iets voelen?
tja ik voel wel mijn eisprong, ik voel dan altijd een zeurende pijn alsof er iemand vanuit mijn lichaam met zijn vinger naar buiten duwt en dat echt aan de eierstok, tenminste wel precies op die plek...Vroeger wist iik niet eens wat het was hahaha...inmiddels weet ik dus dat het ijn eisprong is want het is ook altijd 14 dagen voor mijn menstruatie.
Ik heb dan een branderig gevoel in mijn liezen en uitstralingen naar mijn benen. Vaak ook wat steken in mijn liezen. Het is trouwens helemaal niet raar dat je je ei niet voelt. Volgens mij zijn er genoeg vrouwen die hun ei niet voelen maar wel vruchtbaar zijn.
ik voel mijn eisprong heel erg.. ben eigenlijk een beetje bang dat het niet goed is... heb er meestal 4 dagen last van
Hoi Hoi, Ik voelde mijn ovulatie ook nooit en ben deze ronde met tempen begonnen...2 dagen voor temp stijging had ik ineens een stekende lichte pijn in onderbuik aan de li kant...ovulatie?? 2 dagen later temperatuur omhoog gegaan. Ik dacht dat ik misshcien ook wel eens een maand geen ovulatie zou hebben vandaar dat ik de ouderwetse manier eens ben gaan proberen, van de ovulatie testen werd ik erg onzeker omdat ik niks zag!! Meerdere testen en dagen achter elkaar en veel geld uitgegeven en geen 1 keer iets ontdekt. Groetjes Liefs Lilly