Was even weer vergeten hoe irritant wachten is...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lynn77, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Na 2 miskramen, syndroom van Asherman en vele ziekenhuisbezoeken en hysteroscopieen later,werd ik zwanger van Danique, en nu zijn we voor een brusje bezig in de eerste ronde, maar jeetje was even weer vergeten hoe irritant het wachtgedeelte is tussen eisprong en NOD. Dan voel ik weer een pijntje hier, dan weer een misselijkheidje daar, pfffff irri zeg! En we hadden nog zo gezegd: we doen lekker relaxed, we zien het wel allemaal, komt het dan komt het, komt het niet dan so be it, maar nu ben ik er toch weer heel erg mee bezig...
    Terwijl we pas in de eerste ronde zitten. Zo stom!

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    vervelend he die periode van het wachten telkens:( hoop dat het snel raak mag zijn voor een wondertje dan hoef je niet veel te wachten:p ik vond de eerste 2 rondes erg spannend en was er erg veel mee bezig, kan het nu gelukkig wat meer loslaten, dat maakt het voor mezelf wat makkelijker;) in ieder geval succes met wachten! en duimen voor een posi test!

3. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    #3 jewelizz, 28 mei 2011
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
    Herkenning alom hier! Wij zitten in de eerste ronde voor een tweede kindje en man oh man wat duurt dat wachten toch lang ;) Ik voel ook vanalles, haha. Pijnlijke borsten, gisteren steeds vaag misselijk (vandaag weer niet overigens), zeurende onderbuik (heb ik normaal nooit zo lang voordat ik ongesteld moet worden) en steeds licht in mijn hoofd als ik te snel opsta. Fijn hoor :D

Ik moet nog een dag of vijf wachten... Mijn NOD is op 2 juni. Ik word gek van mezelf, haha. Zou er het liefst nu al een test tegenaan gooien, maar ja, dat heeft zo weinig zin he! Dus dat doe ik maar niet...

Dit is trouwens de eerste keer dat we er bewust voor gaan... Ons zoontje was een cadeautje. Ik kwam er destijds ook pas redelijk laat achter. Was aan de pil en werd gewoon ongesteld. Ik had dan ook niks in de gaten. Tot ik op een dag ineens geen koffie meer lustte... toen gingen alle alarmbellen af, hihi. Test gekocht en ja hoor... Vet positief! Tijdens de echo een week of wat later bleek ik al bijna 15 weken onderweg te zijn :$

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik herken het hoor!
    Ik ben best heel nuchter van mezelf maar als het op zwanger worden aankomt.. Ik verander in een draak! Zie echt alles symptomen, heb tot een week na mijn ei de volle overtuiging dat het raak is om vervolgens de laatste week tot mijn nod te realiseren dat dat echt niet zo is.
    Ik moet nu nog tot donderdag (2 juni, gezellig Jewelizz) en ik ben een heks tegen mijn vriend! Ook breng ik echt hele dagen op dit forum door. Dat helpt ook niet echt zeg maar..

Nog 5 dagen, nog 5 dagen, nog 5 dagen.... :D

Heel veel succes met afwachten allemaal!!

5. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Lizzy14: denk dat ik jouw mantra ook maar in gebruik neem de komende vijf dagen :D Gezellig idd, allebei op 2 juni! Dat worden vijf lange dagen voor ons!

Overigens zit ik momenteel ook uren per dag te googlen en op forums te lezen over vroege symptomen, voor NOD testen etc. Hoezo obsessief... ;)
    Tijd om het een beetje los te laten!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh meiden hier ook! Zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik, heb ik elke avond sinds ik (dacht ik) maandag mijn ei had gevoeld, en nu net ineens een beetje pijn in mijn borsten?
    Maar ja dan denk ik: dat kan toch niet gelijk na je ei al, die symptomen???
    Nou meiden ik moet nog 10 dagen wachten....succes jullie met je mantra :D

7. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Lynn77: Oh jee, nog tien dagen voor jou... Wat een eeuwigheid! Maar we helpen je er wel door hoor... Hier kun je al je kwaaltjes spuien :D zal ik zelf vast ook nog wel doen de komende dagen, haha!

Wat leuk dat je bijna gaat trouwen! Wij zijn vorig jaar getrouwd, op 1 september. Was zo leuk om Bas erbij te hebben, hij vond het allemaal prachtig! Enne... geniet geniet geniet, want de dag is zo voorbij! Ben je er al helemaal klaar voor?

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik vind het een regelrechte ramp.. Op donderdag 19 mei ontzettend duidelijk mijn eisprong gevoeld. Tot afgelopen donderdag steeds allerlei veelbelovende kwaaltjes gehad, en sindsdien..rust! Zo ontzettend frustrerend.

@Lynn: meis, wij slepen je wel door die laatste slopende 5 dagen heen hoor. En tot die tijd vervelen wij je wel met kwaaltjes en onzekerheden :D

9. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Idd! Ik zal vast aftrappen :D
    Ik heb weer zo'n weeig gevoel.. Niet echt misselijk, maar lekker is anders. Beetje tussen misselijk en maagzuur in. Had net een kop thee gedronken, die valt blijkbaar niet zo lekker... Heb ik anders nooit, ik kan normaal gesproken eten en drinken tot ik erbij neerval, word nog niet eens misselijk na een hele familiezak chips en nu smaakt het me allemaal niet en valt het niet lekker :(

Ik word simpel van mezelf, hahahaha :D Zie overal signalen in, pfff!

10. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh ja, ik moet echt dringend geurloze foliumzuurtabletten.. Die ik nu heb (Kruidvat Vitaal Zwanger) ruiken een beetje...ehhh...stoffig, anders kan ik het niet omschrijven. Ik vind ze stinken, krijg ze maar met moeite weg (moet dan echt NIET door mijn neus ademen tot ik m doorgeslikt heb).

Tips anyone?

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dat had ik een paar dagen terug ook maar nu eigenlijk niet meer.
    Wel ben ik af en toe wat licht in mijn hoofd. Maar dat kan ook echt oververmoeidheid zijn.
    Verder heb ik pijnlijke borsten en wat rugpijn en had ik gisteren in de parkeergarage een vreselijke woedeaanval maar ik heb voor mijn NOD vaak ook last van PMS.. Oftewel, ook dat zegt niets.

Voor de meiden die voor een 2e bezig zijn, hoe snel kregen jullie de eerste keer last van uiterlijke kenmerken zoals borsten die veranderen etc?

12. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Achteraf gezien was dat denk ik zo rond week 10: borsten een cupmaat groter en broeken zaten nogal strak. Maar omdat ik niet wist dat ik zwanger was, heb ik het allemaal voor kennisgeving aangenomen. Ik weet nog dat ik een week voor ik erachter kwam, op het Weegclub-forum zat te klagen dat ik een kilo was aangekomen en dat ik er niets van snapte... Ik deed juist hardstikke goed mijn best om gezond te eten... Tja, wist ik veel :D

Vanaf week veertien (toen wisten we het net een week geloof ik) ging mijn buik trouwens wel flink groeien, in no time was het voor iedereen duidelijk!

13. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn he ;) Voor alles is ook een andere, net zo logische verklaring. Heb ik ook. We kunnen alleen maar afwachten...

@rugpijn: check... Maar ja, kan ook komen doordat ik meer hang op de bank dan dat ik een goede zithouding aanneem ;)

14. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik begrijp jullie volkomen...!Ik heb alleen niet zoveel moeite met zwanger worden, in 3 mnd tijd 2x een positieve test, alleen gaat het al weg na 5 wkn..
    Wil nu ook weer zsm zwanger worden en wil eigenlijk een maandje pauze maar ook weer niet, want dan gooi ik zeg maar een maand weg, terwijl het misschien weer raak kan zijn en nu blijft zitten!
    Pff wachten duurt inderdaad lang en dit forum is ook niet altijd goed. Aan de ene kant lees ik de ellende van anderen en ben bang dat dit mij ook kan gebeuren en de andere kant lees ik de meiden die zwanger zijn en daar word ik dan weer jaloers op, waarom hun wel en bij mij niet. Pff moeilijk hoor!!

Liefs

15. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    He get Assepoes, wat lijkt me dat erg als het twee keer achter elkaar mis gaat! Logisch dat je nu even in tweestrijd staat. Wat je ook beslist: we duimen voor je mee dat het de volgende keer wel blijft zitten!

16. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ lizzy:wat jij zegt, ik voelde eerst ook van alles en nu sinds een paar dagen rust. vandaag de 28e dag. niet ongesteld en een test gedaan maar die was negatief. dus nu weer afwachten..

@ assepoes: heftig zeg! hopen dat het snel een plakbeeb voor je wordt!

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @assepoes: ja meid dat is ook rot zo snel zwanger raken maar als het dan steeds mis gaat...sterkte!

@Jewelizz: tnx!! ja heb echt zin in trouwen alleen heb nu zo'n opgezette buik, als ik wel zwanger blijk dan heb ik dus kans dat mijn jurk helemaal niet echt goed/mooi zit (blijf dan nml. beetje opgezette buik houden, had ik vorige keren in de zw.schappen ook)
    En heb zo'n figuurcorrigerend broekje aan, gaat ook over de buik, zit dus best strak, mag dat wel als je pril zwanger bent vraag ik me dan af???

@Lizzy: tnx!! Leuk om met jullie te kletsen!

@hier: ja nog steeds dat zeurende menstruatie gevoel onderin mijn buik...

18. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij mag het wel, zo'n broekje... Of het ook lekker zit als je zwanger bent, is weer een ander verhaal ;)
    Wat betreft je jurk: kan die eventueel nog iets uitgelegd worden bij je buik, mocht het nodig zijn?

@ hier: op gespannen borsten en lage rugpijn na geen klachten. Zit nu heerlijk aan een cappuccino. Zometeen met zoonlief naar de speeltuin, had ik hem gisteren beloofd. Vanmorgen was dan ook het eerste wat hij vroeg: gaan we vandaag naar de speeltuin? Hij heeft echt een geheugen als een olifant :D

19. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @jewelizz: leuk dat je gaat trouwen! spannend:)

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @jewelizz: nou nee de jurk zit echt precies pas aan nu, en ik denk niet dat ie nog veranderd kan worden, ik heb hem niet via een bruidswinkel namelijk, het is wel een trouwjurk maar dan via internet gekocht...ach ja ik zie het wel, dan maar een beetje een buikje, is dan ook niet anders hoor...zorg wel dat ik effe nu tm bruiloft niks snoep tussendoor, hopelijk is ie dan niet al te opgezet die dag...

Deel Deze Pagina