Mijn zus heeft net een test gedaan. Het is alleen een predictor en helaas wist zij de negatieve verhalen niet. Maaaaarr ik vind de test wel eigenlijk TE positief om hem als negatief te beschouwen Wat vinden jullie?
die is duidelijk ja !!! ik zeg zwanger maar zou toch een andere test aanbevelen aan je zus om echt zeker te zijn
Ja he!!? Whaaa wow we zijn zo blij! Het is mijn tweelingzus voelt bijna of ik zelf zwanger ben hihi! ^^ Haar vriend neemt vanavond even een clear blue test mee. Dus ben benieuwd!
Die negatieve verhalen zijn over de predictor early dit is een gewone die zijn wel betrouwbaar gefeliciteerd deze is zeker positief!
Bedankt allemaal! Vind het ZOO enorm leuk voor haar he ^^ Ik word weer tante, whoehoee! Ik post de foto van de andere test ook wel ff straks of morgen als ze hem gedaan heeft. Maar als deze test positief uitslaat en het is negatief, hoe ziet het er dan uit? Heeft iemand daar een foto van?
De early geeft valse licht roze streepjes. Dit is de normale versie en is gewoon goed en absoluut niet gevoelig!! Dus als ze hier al een knal test mee heeft dan is ze hartstikke zwanger hoor!!!! Gefeliciteerd