Zegt helemaal niks de mijne had ook een meisjesnub vertelde de echoscopiste en met 20 weken echo duidelijk een jongetje.
Ja dat is zeker zo maar ik zie sommige al zeggen 100% een meisje en dat is dus echt niet te zeggen met alleen de nub. In mijn geval bleek het dus heel fout.
je kan beter een eigen topic starten je plaats nu een nub foto in een topic van iemand anders wat juist verwarrend is
100% mag nooit gegeven en al helemaal niet met de nub zelfs.met 20 wkn mogen ze geen 100% geven p.s hier klopte de nub ook niet maar en bij me vorige zw schap ook niet maar blijft leuk om te kijken
Inderdaad, nub zei hier ook duidelijk en meid, 20 weken echo zei duidelijk een binnen haha! op echo van ts denk ik een meisje
Ja is er ook, maar je kon eerder losse topics maken over de nub naast dat er een algemene topic is. Moet zeggen persoonlijk vind ik de algemene topic heel erg onoverzichtelijk geworden waardoor er weinig reacties komen en meiden de fotos dubbelpostten Losse topics worden meer bekeken net als bij ovulatietestten en zwangerschapstestten