Ovulatietest meerdere donkere strepen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dnc, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik en mijn vriend zijn bezig om zwanger te worden.
    Ik ben halverwege november midden in mijn strip gestopt.
    Nu werd ik ff daarna goed ongesteld.
    Mijn cyclus afgewacht en toen kwam er een beetje bruin afscheiding. Test gedaan negatief.
    Keer erna was ik overtijd. Weer test gedaan weer negatief.
    Dokter gebeld en die zei afwachten uiteindelijk 8 dagen verder. Weer een beetje bruine afscheiding.
    De volgende keer januari dus had ik eindelijk na 28 dagen bloed dus denk dat mijn cyclus weer op gang komt. Herkent iemand dit.
    Deze maand zijn we begonnen met ovulatietesten.
    Donderdag en vrijdag had ik een licht streepje. En gister een donker streepje. Dus positief. Alleen vandaag weer een donkere streep. Is dat normaal??
    Ik heb er een foto van deze staat in me album. Geen flauw idee hoe ik hem hier krijg.

Liefs

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een ovulatietest kan meerdere dagen positief zijn, omdat de LH-piek een aantal dagen kan duren. Je moet echter met de eerste positieve test rekenen. Je eisprong komt 24-48 u na de eerste positieve ovulatietest. Succes!

3. Suus1989

Suus1989 Lid

16 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een beetje hetzelfde..
    Ben in dec midden in men strip gestopt en maand erna keurig mijn menstruatie..
    Nu had ik ook donkere streep en savond kramp van een paar uur daarna was het over...
    Had jij dat ook toen je positief testte dnc?

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    De eerste is aardig donker, maar de tweede is niet positief. Ik ben niet bekend met kruidvat testen... Hoe laat heb je ze gedaan en welke was de eerste? Ik denk dat je ei 24-48 uur na je donkerste test wel is gesprongen.

5. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Nee geen kramp. Had wel super veel zin..

6. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Ik deed ze rond 14.00 elke dag zelfde tijd had ik gelezen. Dus dat heb ik maar gedaan..

7. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Heeft iemand ook alleen die bruine afscheiding gehad van een dag en dan heel weinig. Ipv menstruatie

8. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    En Miss dat dit ook bij iemand bekend klinkt, heb altijd de gehele maand last van veel afscheiding, tijdens de pil ook, ongeveer van af dat ik 11 of 12 was. Maar nu na de ovulatie weinig tot geen afscheiding. Wat betekend dit??

Deel Deze Pagina