Vraag voor een vriendin

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ninetje, 5 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb een vriendin van mij beloofd hier deze vraag voor te leggen.
    Zelf heb ik weinig verstand van zon staafje.

    *Ik heb een paar maanden geleden een staafje in mijn arm gehad maar dit werkte niet goed.

    Dus heb ik deze na 2 maanden ofzo er weer uit laten halen toen ben ik na ongeveer vijf weken weer ongi geworden en had mijn eigen natuurlijke cyclus weer terug ik ben toen denk 1 week aan de pil geweest (microgynon 20)

    Ib ben in die week ook 2 pillen vergeten en ben toen na deze week weer gestopt om proberen zwanger te gaan worden ben 3 dagen nadat ik gestopt ben ongi geworden dit was 4 juli.

    Ik denk ook dat ik ook gewoon mijn eisprong heb gehad ben nu 4 dagen overtijd en heb toen ik 1 dag overtijd was een test gedaan die was negatief maar ben nu niet nog niet ongi

    Denken jullie dat ik moet 'ontpillen' of is er een kans dat ik toch zwanger ben?*

    Ik heb haar zelf al aangeraden om bijv dinsdag nog eens te testen als ze nog niet ongesteld is.
     
  2. Daantje82

    Daantje82 Fanatiek lid

    3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Kan zijn dat ze zwanger is, maar zal haar (net als jij) aanraden een testje te doen.
    Dan weet ze het zeker.
     
  3. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Door het wisselen met de verschillende anticoncepie kan haar cyclus natuurlijk wel in de war zijn geraakt.

    Maar idd, ik zou morgen nog eens testen. Als ook die weer negatief aangeeft zit er denkik niets anders op dan wachten op haar ongi.
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Testen is wederom de enige zekerheid ;)
    Elmo
     
  5. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    I know! :)
     

Deel Deze Pagina