Poe jij al 3 miskramen wat heftig zeg.... Hopelijk kan het andere ZH jullie verder helpen en snel een blijvend wondertje <3
Ja dat hoop ik ook, het ziekenhuis waar ik eerst zat kon me niet helpen, dus hopelijk bij dit ziekenhuis meer geluk. Lief van je, ik hoop dat je snel zwanger bent van ook een blijvend wondertje.
Ik twijfelde ook erg of ik nu al zou gaan of toch nog afwachten.. uiteindelijk heb ik voor mezelf gewoon afgesproken nog een half jaar er alles aan proberen te doen. En mocht het dan niet gelukt zijn, gaan we naar de huisarts. Nu heb ik een soort richtlijn en dat geeft me ook weer wat rust.
Nee zowel bij mij als bij me vriend niets te vinden. Kan ook niet zeggen waar dat gevoel op gebaseerd is.
Heb het met mn partner overlegd en hij was het er volledig mee eens en gaat een afspraak maken bij zijn HA in de stad. Die van mij zit in mijn geboortedorp, leek me niet handig met de dorpstamtam Bedankt lieve meiden voor jullie antwoorden!
Ik heb na de 12e keer ongesteld te zijn geworden de huisarts gebeld. Ik heb namelijk altijd het gevoel gehad dat ik in 1 keer zwanger zou zijn en zo niet dat er iets mis was. Konden de dag erna komen bij mijn ha en die van mijn man. Mans ha deed direct een sperma onderzoek (kan hij zelf) en toen hadden we dus eigenlijk al de oorzaak.. ICSI was onze enige mogelijkheid dus niet lang hoeven stoeien met iui etc.. Succes!
Fijn! Houd er wel rekening mee dat als je doorgestuurd wordt naar het zkh jullie allebei een verwijsbrief moeten krijgen van jullie huisartsen.
Goeie tip! Hoe lang heeft er bij jou uiteindelijk tussen het doktersbezoek en zwangerschap ingezeten? Heftig traject?
Gelukkig geen heftig traject. Eind augustus ha, toch eerst in gewoon zkh geweest voor goede controles (ook bij mij), daar deden ze alleen iui dus door naar het Medisch centrum kinderwens in Leiderdorp. Daar ergens in oktober voor het eerst geweest. Behandeling startte op 5 december en begin januari wist ik dat ik zwanger was. Eerste terugplaatsing dus. Nu zwanger van een cryo uit dezelfde punctie