heey, ik had nog enkele vraagjes over de p&t : *tot ongeveer hoe oud of hou zwaar kan je kindje in de onderste stoeltje? *kan je de kindjs soms verwisselen van plaats , oudste vanonder jongste boven?natuurlijk wel letten dat hij niet kantelt dan? *zou mijn oudste nog in de achterste stoeltje passen..?hij zal ong 14 maanden zijn als de jongste geboren is + ongeveer 6 maand en dan kan de jonste al een beetje "zitten" dus ong 20 maand ? *wat zijn jullie - en + punten? alvast bedankt
ik vind het kindje onderin er altijd maar zielig bij liggen... ziet niks... heb ook het gevoel dat je er makkelijk tegen aan loopt
dat dacht ik in het begin ook ! maar nu ik snel op elkaar zwanger ben moet ik een duobuggy aanschaffen,ik heb alle + en - punten bekeken .. naast elkaar = te breed , ergg onpraktisch achter elkaar = te lang (ik gebruik nog vaak openbaar vervoer dus daar dan ook erg onpraktisch) op elkaar = ben bang dat ik hinder ga ondervinden bij het vooruit kijken, door het zitje dat op de onderste buggy staat.. en in een drukke stad kan het gevaarlijk zijn.. dus de enigste optie voor mezelf is onder elkaar de phil&teds dus! t'is ook niet mijn "droom"buggy maar wél de meest voordehand liggende oplossing voor ons... niemand ervaring met de phil&teds ?
ben ook erg benieuwd naar de antwoorden! Ik help het topic even naar boven op de lijst dus... ik denk ook altijd dat het onderste kindje er wel erg rot bijligt, maar ik zou graag iemand met ervaring horen!
Waardeloze wagen, echt, je knalt iedere keer tegen het onderste zitje aan, het onderste kindje ziet niets. Anyway voor zover ik weet kunnen ze tot 14 kilo in het onderste zitje. wij hebben gewoon een wagen naast elkaar en die past door alle normale deuren hoor. Edit; wij hebben de P&T een tijdje geleend van een vriendin, zij vond het ook niets.
fiene, welke naast elkaar wagen heb je? ik neig naar de urban jungle aangezien ik erg tevreden ben met de enkele, maar tips welkom...
Ik heb een P&T gekocht, maar ik vond hem knap waardeloos. Ten eerste was de duwstang te laag. Ook loop je constant tegen het onderste zitje aan. Hij is bovendien niet erg stabiel met twee kinderen erin en ook helemaal niet solide. Ik heb hem heel snel weer doorverkocht. De grootste ergernis was voor mij dat je constant tegen dat onderste zitje aanloopt. Je baby ligt trouwens ook helemaal afgesloten van de buitenwereld.
Wij hebben gisteren de Vibe aangeschaft. Eerst even met met mijn zoontje van 15 maanden uitgeprobeerd. Echt super. Beviel ons veel beter dan de Dash and Sport uitvoering. Ook onderin gaat het geweldig, ik was bang dat dat ons zou tegenhouden, maar ons zoontje keek zijn ogen uit en echt nog meer dan genoeg ruimte om normaal te lopen. Wij waren ook bang dat je er tegenaan zou schoppen, maar dat is dus niet het geval. De duwstang is prima in hoogte verstelbaar. En ook als je het extra zitje bovenop de wagen installeert, zit mijn zoontje prima. Het onderste stoeltje is tot 15 kilo boven tot 25, maar de dame in de winkel vertelde mij dat veel ouders hem voor zwaardere kindjes gebruiken. Wel wordt de wagen dan instabieler, maar de kleine kan dan zelf in- en uitklimmen om een stukje te lopen. Hij is net zo smal als een enkele wagen en klapt onwijs makkelijk en klein in, dat is voor mij echt een pre. Dan passen er ook nog wat boodschappen in onze achterbak. Nu over een paar weekjes kijken hoe hij in het "echie" bevalt. Ik moet wel zeggen dat ik nu met pijn in mijn hart mijn enkele Urban Jungle weg moet doen, maar een dubbele vind ik echt veel te groot en log. O ja, voor twijfelaars, de amerikaanse website van Phil and Teds is veel uitgebreider.
Wij hebben ook de VIBE en ik vind het een heerlijke wagen! Mijn dochter wil niet meer onderin zitten, maar dat maakt niet uit, want zelfs als mijn zoontje onderin zit en zij uitstapt kantelt hij niet! Ideaal! Bestel hem in engeland en je bent veel goedkoper uit.
Ik wilde hem ook in Engeland bestellen, maar helaas heb ik geen enkele winkel gevonden die ze nog mag leveren buiten de UK...heel apart. Een paar maanden geleden was het nog geen probleem.
hahhhaaa... Doe het toch: http://www.practicalpushchairs.co.uk/ Ik was 700 euro kwijt voor wagen, duozitje, regenhoes en nestje...
ow... in mei dus nog wel. Denk dat dit is sinds hij in Nederland breed verkrijgbaar is. Ken je niemand in USA of UK zodat zij hem doorsturen?
Grappig trouwens: wij hadden ook eerst een UJ uno en heb hem ook met pijn in mijn hart verkocht (kreeg een prima prijs ook al was hij al 3de hands en al 3,5 j oud!)