als je poli klinisch moet bevallen moet je dan wel een bed in huis hebben en een kraampakket ik ben het vergeten te vragen aan mijn verloskundige misschien dat iemand het weet
Ja. Dit moet altijd. je weet nooit wat er gebeurt thuis. Er zijn vrouwen die in een uurtje bevallen, vandaar
ja ik heb bij mijn andere bevallingen ook altijd een bed in de kamer gehad op klossen maar ben bij alletwee in het ziekenhuis bevallen maar nu moet ik van deze poli klinisch bevallen dus wist ik niet of je die wel moest hebben
ok bedankt mamakitty het is natuurlijk ook beter om alles klaar te hebben maar vind het altijd zo,n gedoe hahah de kamer staat dan gelijk weer helemaal vol maar ik heb het er voor over
ja ik zit er ook niet op te wachten en ik ga ook in het ziekenhuis bevallen (medische indicatie) maar helaas, ook ik moet eraan geloven....zucht...
je bed moet zoieso omhoog voor de kraamhulp, niet alleen voor je bevalling maar ook voor je kraamweek...
Hallo! Ik zou ook poliklinisch bevallen van onze dochter, dat is een medische indicatie geworden...maar das een heel ander verhaal. Tegen mij zeiden ze dat een kraambed niet verplicht was, maar wel handig was. Wel moest ons gewone bed op klossen. Wij hebben toen een kraambed besteld, maar heb er niet eens ingelegen. Als ik moe werd, ging ik liever slapen op ons gewone bed. Bij de volgende neem ik geen kraambed meer, staat alleen maar in de weg. Dat kraampakket is wel handig, want daar zitten ook allemaal dingen in de de kraamhulp nodig heeft. Liefs Elly.
Laten wij nou net een bed hebben, die niet op klossen kan! We hebben zo'n tweepersoonsbed met in het midden zo'n ding dat op de grond staat. Verder gewoon een rand voor en achter, niet met 4 poten. Als iemand daar nog es wat voor weet, we hebben geen flauw idee hoe we dat moeten gaan doen!
ow, ik dacht altijd dat polyklinisch in het ziekenhuis was. gewoon "effe" bevallen en dan meteen weer naar huis...?
hoi wij hebben dat probleem ook geen middenstuk zeg maar mijn man is al aan het schelden dat het bed omhoog moet hij gaat nu voor het middenstuk een freem maken als middenstuk van hout
Ons is toen verteld dat als ons bed niet omhoog kon dat het niet hoefde. omdat ik met een medische indicatie in het zkh moets bevallen. Ons bed had 6 hele dunne potjes en kon dus niet op klossen. alleen de kraamzorg zou ons bed niet verschonen dus dat heeft mijn man gedaan. bij een eventuele 2e hoeft het niet want we hebben nu senioren bedden. heerlijk zo'n hoge instap
Oh my got..... Met wat ik nu allemaal lees zal manlief niet blij zijn! Wij hebben een auping met ook zo'n extra poot in het midden, leuk! We hebben wel heel dikke matrassen. Hoe hoog moet een bed eigenlijk zijn, zijn daar richtlijnen voor?
ja ! er is een verplichte hoogte waar het bed op moet staan.. 80 of 90 cm dacht ik.. maar dat is zekers verplicht ! is wel zo makkelijk voor de kraamzorg.. heb inmiddels het bed al 3 week op klossen , moet er nog steeds aan wennen , jeetje wat een hoogte , ben al niet 1 van de grootsten ( 1.67) moet er zowat in laten vallen en eruit komen , laten we daar maar niet over beginnen ....