Ik moest de waterstanden doorgeven. We hebbben 110 verbruikt met 2 volwassenen en 2 kinderen. Heb geen idee of dat veel is. Wat verbruiken jullie per jaar
ik heb eens bekeken wat wij verbruiken aan de hand wat wij betalen.. het schijnt dus dat wij met zn 3 net zoveel water verbruiken als een gezin van 5.. denk dat ik zelf het meeste verbruik met douchen ik zit er nl het langste in..
Toevallig zondag naar gekeken. 84 m3 verbruikt. 2 volwassenen en sinds 2,5 maand 1 kind. Wel een koivijver van 12000 liter. Lekte laatst ergens en moest dus flink wat water uit om lek te maken, en daarna weer bijgevuld te worden. En.als het weinig regent, kost dat ook water om bij te vullen. We hebben een redelijk grote tuin. Het gras sproei ik met water uit de sloot naast ons, heel handig. Als gras gesproeit moet worden, geef ik alle planten en de groentetuin ook water uit de sloot. Ala gras niet hoeft, de planten met kraanwater.
Wij 84 verbruikt.. Ook geen idee of het normaal is. Betalen 15,- per maand en moeten 20 bij betalen. Zijn nu nog met z'n 3tjes.
Is het 'moet gesproeiT worden' of 'moet gesproeiD worden'?? Geloof dat ik het in mn vorige post verkeerd heb geschreven, haha.
90m3 met z'n 2tjes (zoon en ik). Ik ben totaal niet zuinig en sta zo een half uur onder de douche, en zoon ook
Wij hadden de laatste keer iets van 110m³ verbruikt en dat jaar ervoor iets minder. Tot nu toe zitten we in ieder geval altijd in de buurt van 100m³, met 2 volwassen en en 2 kinderen. In de zomer hebben we een vrij groot zwembad (4x2x1meter) staan en we douchen allemaal elke dag.
net de afrekening gehad 127 kuub 2 volwassen en 2 kids man doucht 2x per dag en redelijk lang kids 3x per week langer en een tuin wat veel water nodig heeft
hier 120 verbruikt. 2 volwassen 2 kinderen. Ben ook niet zuinig. Kachel staat veel aan want heb het bijna altijd koud. Kinderen badderen elke avond en wij douchen elke avond.
72 met 2 volwassenen en een vreselijk lekkende vijver die constant bijgevuld moest worden.. die is nu weg