Na 3 weken is Nina naar haar eigen kamertje gegaan omdat ze vanaf toen op haar buikje is gaan slapen en in het ledikantje ligt een aerosleep.
Onze dochter ging met 5,5 maand naar haar eigen kamer. Ik heb er erg van genoten dat ze bij ons sliep. Veilig, dichtbij... en handig met de BV. Ik had die periode nooit willen missen! Met 5,5 maand begon ze 's nachts steeds vaker te komen en toen hebben we haar op haar eigen kamer gelegd, om niet meer van elk geluidje van haar wakker te worden. Daar zetten we haar eerder wel soms neer als ze 's morgens heel vroeg wakker werd en haar eigen feestje ging vieren in haar bedje. Verder had ze daar nog maar zelden geslapen. Het ging meteen goed (nou ja, vooral na het ophangen van de lichtwerende rolgordijntjes).
beetje naar je gevoel luisteren denk ik of ze het nog nodig heeft om bij je te liggen. Hier lag m'n zoontje de eerste 6 weken vlakbij, daarna een week naast me, maar verderop (ik gaf nog bv) en daarna 5 weken in z'n ledikantje naast me. Toen werd hij zo onrustig in z'n slaap (we hielden elkaar wakker) dat ik hem lekker op z'n eigen kamertje heb gelegd en dat ging direct goed.
Thirza is met 4 maanden naar haar eigen kamertje gagaan. Toen werd ze wakker als wij naar bed gingen, en als mijn man er 's morgens om half 6 uit moest. Ze sliep daar gelijk goed.
ons zoontje is met zo'n 2 weken naar zijn eigen kamertje gegaan 's nachts, overdag al eerder omdat we hem daar wilde laten wennen... Hij werd altijd maar 1 keer wakker 's nachts en sliep met 5 weken van 11.00 - 07.00 ... Wij werden namelijk gek van zijn gekreun in zijn slaap en gesmak als ie net gegeten had hij maakte zoveel lawaai dat hij lekker lag te slapen en wij elkaar aan aan het kijken waren van ja.. en bedankt Ik denk wel dat als hij 3 keer per nacht een voeding had willen hebben we hem nog wel even bij ons hadden gelaten, anders blijf je heen en weer lopen