Wanneer naar eigen kamertje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Chantal79, May 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jette30

jette30 Actief lid

Jan 4, 2008
    202
    0
    16
    Overdag na een paar dagen op zijn eigen kamertje, 's nachts na 5 maanden. Ik had er meer moeite mee dan hij...

2. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan was 5 maanden toen hij in zijn eigen kamer ging slapen.

3. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    Overdag op zijn eigen kamertje en 's nachts tot 10 maanden op onze kamer. Had er zelf wel moeite mee toen hij naar zijn eigen kamer ging. Maar op een gegeven moment werd hij ook wakker 's ochtends als wij op moesten staan.
    Bij een 2e zou ik het ook weer zo doen.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Mijn jongste van 15 maanden slaapt nog steeds bij me op de kamer zo heb ik dat met alle 5 gedaan, ik heb ook nooit problemen gehad met de overgang naar hun eigen kamer/bed.

Mijn persoonlijke reden daarvoor is, dat ik het heel onnatuurlijk vind dat een kindje zo lang zo heerlijk warm en veilig bij je in de buik is geweest 9 maanden lang je stem kon horen, je voelen, dan zo'n geboorte is niet alleen indrukwekkend voor de moeder maar ook voor het kind en dan hup alleen in een bedje zonder al de bekende geluiden en geuren. Nee, niks voor mij.

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dean slaapt nog bij ons, en gaat pas naar zijn eigen kamer wanneer hij geen nachtvoeding meer hoeft. We zien wel, ik hoor hem alleen wanneer hij wil eten en zijn paps slaapt al helemaal overal doorheen.
    Vind het zo makkelijk met de borstvoeding, hups ik vis mannetje uit zijn wieg en hink stap sprong, ben zo weer in bed.

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Onze zoon heeft 4,5 maanden op onze slaapkamer gelegen.
    Toen werd zijn wiegje echt wel wat klein, dus ik had geen keus.

7. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Overdag: na de kraamtijd
    's Nachts: na twee maanden

8. ilonaw

ilonaw Actief lid

Jul 6, 2007
    153
    0
    0
    winkelmedewerkster
    utrecht
    Kaitlyn heeft vanacht voor het eerst in haar eigen bedje geslapen.

Ik had het er moeilijker mee dan zij.

Wel de babyfoon naast mijn bed gezet.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    naar 1 week ging noa naar haar eigen kamer.

10. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Vanuit het ziekenhuis meteen naar zijn eigen kamer. Tijdens de nachtvoedingen altijd bij mama in bed. Als hij dan in geslapen was, terug naar het eigen bedje.
    Hij heeft ook periodes gehad wilde hij alleen maar bij mama liggen, ging ook prima.
    De laatste tijd bij een vroege ochtend voeding blijft hij ook lekker bij ons bed, echt genieten.

11. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    gelijk toen we uit het ziekenhuis kwamen die nacht en nog steeds. het bevalt mij goed en ze heeft er nooit problemen mee gehad geloof ik ;)

liefs es

12. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Na 5 weken, mijn man was het zat dat ik niet sliep omdat ik elk adempje wilde bekijken...

Kan net zo goed meteen hoor. Gewoon doen wat jij prettig vind!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Jesse heeft 1 nacht bij mij op de kamer in het zkh gelegen daarna nog 2 nachten bij ons op de kamer thuis toen naar eigen kamer met de babyfoon maar na een week babyfoon ook beneden gelaten.

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    meteen op dag 1.
    Ted is geboren in het ziekenhuis en we hebben daar 3 nachtjes geslapen. Toen lagen we al gescheiden. En toen we thuis kwamen is hij meteen naar zijn eigen kamertje gegaan.

15. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Hij slaapt al vanaf dat hij thuis is van het ziekenhuis lekker op zijn eigen kamertje, gaat perfect hoor ;)

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Amber slaapt nog steeds bij ons op de kamer, ik zei ook tot ze geen nachtvoedingen meer nodig heeft.
    Tot ze al met 2 maanden doorsliep... We vinden het nu gewoon erg fijn om haar bij ons te hebben.
    Wat Mamadeluxe zegt geldt voor ons ook wel een beetje!

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    we hebben alyssa na ander halve week in haar eigen ledikantje op haar eigen kamer laten slapen. ik vond het wel heel moeilijk, maar mn man werd vaak wakker van de geluidjes die alyssa maakt. nu heb ik nog wel steeds de babyfoon naast me staan snachts. (ben al een keer door haar gehuil heen geslapen toen ze kwam voor de voeding) het gaat erg goed en ik had er meer moeite mee dan zij zelf, maar als je je kindje nog lekker bij je wilt houden zou ik het gewoon doen.
    liefs doris

18. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Marissa heeft 's nachts op onze kamer geslapen tot ze bijna 4 maanden was. Overdag heb ik haar al vanaf het begin op haar eigen kamertje gelegd. Of soms in de kinderwagen in de woonkamer.

19. Morrighan

Morrighan Bekend lid

Nov 21, 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Mijn kleine man ging na ongeveer 8 weken naar zijn eigen kamertje.

We hadden hem langer bij ons willen houden, maar hij maakte zoveel geluidjes in zijn slaap dat we er wakker van bleven.

Hij heeft het meteen vanaf de eerste nacht goed gedaan :)

20. augustus

augustus Niet meer actief

Na 2 weken...

Share This Page