Wanneer naar groter bed ????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleurop, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Als je bang bent dat ie eruit valt, kun je ook zijn matras op de grond leggen, met een hekje eromheen (van die panelen).
    Dat is (half)op de Montessori manier (dan hebben ze normaal de hele kamer) maar kan heel goed werken.

Hele kamer kan hier niet want dat is niet helemaal babyproof, maar zodra ik het idee krijg dat meneer uit zijn bedje gaat klimmen (binnen een paar maand) doe ik bovenstaande.

Zo'n hekje dus, kan aan de muur gemonteerd worden.
    Amazon.com: North States Superyard 3 in 1 Wood Gate: Baby

2. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje was 15 maanden toen hij in het peuterbedje ging. Hij klimt er alleen t s middags uit als hij niet wil slapen maar heb een matras op de grond gelegd zodat hij zich geen pijn kan doen.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dank je! Echt een super gaaf bedje! :D

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben een gulliver ledikant van ikea,kun je gewoon een zijkantje uithalen. Als hij daar uitgegroeid is komt er een gewoon eenpersoonsbed. Kledingkast hebben we ook bij ikea vandaan: pax. Die kun je helemaal op je eigen manier indelen. Wij hebben er een genomen met twee schuifdeuren,een hang- en een leggedeelte. Die kan hij gewoon blijven gebruiken tot in de eeuwigheid. Als commode hebben we een malm ladekast gekocht. Past net een aankleedkussen op,maar we wilden ook hier iets voor wat gewoon nog gebruikt kan worden als we hem niet meer als commode gaan gebruiken.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Super leuk bedje!!! Ik heb de link even gekopieerd en opgeslagen ;) Manlief vond t ook een mooi bed (en dat wil wat zeggen die vindt het allemaal wel best) hahah

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    hier met 15 maanden in een peuterbed van ikea met zijsteun.
    hij kwam er nooit vanzelf uit en bleef altijd netjes zitten of liggen tot we hem kwamen halen.

nu sinds 2 weken ook de zijsteun eraf. hij komt nu alleen zelf uit bed als ik zeg 'kom maar' en anders blijft hij nog steeds netjes wachten :)

de tweede blijft zeker langer in het ledikant, maar ik wilde geen 2 ledikanten aanschaffen, dus we hebben de eerste snel laten wennen aan zijn nieuwe bed, zodat het ledikant naar de babykamer kon. hij sliep al ruim een half jaar voor de geboorte in zijn eigen bed (zodat het niet was dat hij zijn bed moest inleveren voor zijn zusje)

Deel Deze Pagina