Wanneer krijgt baby moedervlekken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wat ik me nou gisteren afvroeg bij baby zwemmen, geen enkele baby ( die ik zag) had moedervlekken. Wanneer komen deze?

2. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Mijn zoontje had binnen een week al een klein stipje op zn been, en dat is nu echt een duidelijke moedervlek.

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Onze dochter heeft vanaf de geboorte al eentje op haar onderbeen. Maar verder idd niet echt pigmentvlekken...

4. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ik ben geboren met een moedervlek, me ouders dachten dat het viezigheid was en hebben het geprobeerd weg te poetsen hihi.... Bij mijn zoontje zie ik niks dus geen idee of het nog kan komen.

5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Mijn babymeisje heeft vanaf geboorte een moedervlekje op haar bil.

Ik de eerste keer toen ik haar luier verschoonde geprobeerd om weg te poetsen. Pas na 2 minuten en 3 doekjes verder zag ik pas dat het een moedervlekje was. :D:D:D

6. Linana

Linana Niet meer actief

Dochtertje van een oud collega heeft al vanaf dag 1 een moedervlekje, maar mijn ventje is nog steeds blanco :p

7. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Hier nog niets te bekennen

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn dochter is met een lichte moedervlek toen ter grote van een erwt geboren op haar elleboog.hij word nu wel kleiner en valt nu ook helemaal niet meer op zo licht is het geworden

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mijn dochter van 4,5 begon sproetjes te krijgen rond haar 2 jaar...en nu bij haar 4 jaar zag ik wat moedervlekjes op haar benen! sinds dien komen er ook op haar armen en handen en eentje in haar nek.....allemaal mini vlekjes!

Ikzelf zit helemaal onder, dus had het wel verwacht...daarvoor was ze zo wit en schoon als maar zijn kan ;)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Megan heeft er pas een jaar 1tje op haar voet. En Suzannah heeft een hele grote op haar been en nog een kleintje op haar andere been.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier een lichte pigmentvlek vlakbij haar slaap, die zat er ongeveer vanaf een half jaar.
    Sinds een half jaar heeft ze ook een vrij grote op haar bovenbeen.
    Ze zijn hier nog wel echt licht.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik dacht eens gelezen te hebben gemiddeld rond het 2e jaar.. bij onze oudste was dat ook zo, die heeft nu 3 of 4 kleintjes ofzo. De jongste heeft er vanaf dat ze een paar maanden was al eentje. Net als bij Rozeroos op haar bil :) - dus ook hier is er vaak op geboend met doekjes :p

13. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is geboren met eenvlekje ter hoogte van zijn knie. Een donkerbruine vlek, was wel bijzonder zeiden ze bij de geboorte....

14. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Dochterlief kreeg een klein vlekje op haar wang toen ze ca 1 jaar was. Verder nog geen gesignaleerd. Ze heeft wel al sinds de geboorte een soort van pigmentvlek op haar bil.

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn dochter had meteen na de geboorte al een donker moedervlekje vlak boven haar lies, vind em echt schattig. :D

16. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Mn dochtertje heeft sinds 7 maanden op haar rechter kuitje een moedervlekje zitten. Verder nog niks gespot

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier heeft zoon lief er net 1 met 3,5 jaar ofzo

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    dochter kreeg met 3 maanden een lichtbruin vlekje op dr buik..

Deel Deze Pagina