Wat ik me nou gisteren afvroeg bij baby zwemmen, geen enkele baby ( die ik zag) had moedervlekken. Wanneer komen deze?
Mijn zoontje had binnen een week al een klein stipje op zn been, en dat is nu echt een duidelijke moedervlek.
Onze dochter heeft vanaf de geboorte al eentje op haar onderbeen. Maar verder idd niet echt pigmentvlekken...
Ik ben geboren met een moedervlek, me ouders dachten dat het viezigheid was en hebben het geprobeerd weg te poetsen hihi.... Bij mijn zoontje zie ik niks dus geen idee of het nog kan komen.
Mijn babymeisje heeft vanaf geboorte een moedervlekje op haar bil. Ik de eerste keer toen ik haar luier verschoonde geprobeerd om weg te poetsen. Pas na 2 minuten en 3 doekjes verder zag ik pas dat het een moedervlekje was.
Dochtertje van een oud collega heeft al vanaf dag 1 een moedervlekje, maar mijn ventje is nog steeds blanco
Mijn dochter is met een lichte moedervlek toen ter grote van een erwt geboren op haar elleboog.hij word nu wel kleiner en valt nu ook helemaal niet meer op zo licht is het geworden
Mijn dochter van 4,5 begon sproetjes te krijgen rond haar 2 jaar...en nu bij haar 4 jaar zag ik wat moedervlekjes op haar benen! sinds dien komen er ook op haar armen en handen en eentje in haar nek.....allemaal mini vlekjes! Ikzelf zit helemaal onder, dus had het wel verwacht...daarvoor was ze zo wit en schoon als maar zijn kan
Megan heeft er pas een jaar 1tje op haar voet. En Suzannah heeft een hele grote op haar been en nog een kleintje op haar andere been.
Hier een lichte pigmentvlek vlakbij haar slaap, die zat er ongeveer vanaf een half jaar. Sinds een half jaar heeft ze ook een vrij grote op haar bovenbeen. Ze zijn hier nog wel echt licht.
Ik dacht eens gelezen te hebben gemiddeld rond het 2e jaar.. bij onze oudste was dat ook zo, die heeft nu 3 of 4 kleintjes ofzo. De jongste heeft er vanaf dat ze een paar maanden was al eentje. Net als bij Rozeroos op haar bil - dus ook hier is er vaak op geboend met doekjes
Mijn zoontje is geboren met eenvlekje ter hoogte van zijn knie. Een donkerbruine vlek, was wel bijzonder zeiden ze bij de geboorte....
Dochterlief kreeg een klein vlekje op haar wang toen ze ca 1 jaar was. Verder nog geen gesignaleerd. Ze heeft wel al sinds de geboorte een soort van pigmentvlek op haar bil.
Mijn dochter had meteen na de geboorte al een donker moedervlekje vlak boven haar lies, vind em echt schattig.
Mn dochtertje heeft sinds 7 maanden op haar rechter kuitje een moedervlekje zitten. Verder nog niks gespot