Heb al 3 dagen erg veel slijm en steken aan de linkerkant (eitje) gister dus geklust en toen deed het daar zo pijn (linkereitje) bleef steken en druk voelen nu weer af en toe een steek maar niet veel en niet pijnlijk, is mijn ei dan gesprongen tijdens de sex of niet?
of dat ie ook werkelijk gesprongen is weet ik niet maar ik heb hier ook altijd last van soms zo erg dat vrijen onmogelijk is meestal voel ik het de volgende dag als ie daadwerkelijk gesprongen is...dan heb ik er geen last meer van....
Bij de eerste had ik de herkenbare pijn zoals gister tijdens de daad even een paar minuten flinke steken maar nu was het tijdens dus dacht huh
Ik heb daar een week last van gehad van die steken en met de sex deej het z'n pijn dan het gewoon niet ging dua toen ben ik bij de dokter geweest en die zei dus ja dat is je eisprong ( was de eerste keer na de pil ) dus toen zei ik dat ik gestopt was zei die dus ja dan moet je juist sex hebben met je partner! Ook al doet het pijn, daarna heb ik het paar maanden niet gevoelt en afgelopen maand er weer erg last van gehad maar ik heb het alleen aan de rechtkant nooit aan de linker kant! ( is dat slecht ik weet dat niet misschien jij ? ) Succes met zwanger worden
Deed bij mij laatst ook erg pijn aan de zij kanten . Volgende dag geen pijn meer. Was dat mijn ei dan? Ojee ik lees weer dingen die ik niet moet lezen . Denk knop vliegt aan hier
Ben ook gewoon doorgegaan even doorbijten haha ik voel het alleen links nooit rechts (tot vandaag nu aan beide kanten) maar bij Shaun nooit rechts voel ook wat als ik hoest of nies maar niet veel.
hi ladies, ik had donderdag ook heel veel pijn toen mijn man naar binnenging. en gisteren had ik vruchtbaarslijm, heel nattig! ohja en een positieve ovulatietest. gisteravond zo rond 2100 had ik een heel zwaar gevoel links onder en gekke steken... nog nooit eerder gevoeld...... helaas hebben wj niet geklust omdat hij er niet was. nou ja hij kwam laat thuis, en toen sliep ik al.. vandaag toen ik nog een ovulatietest deed was het zo goed als wit. negatief dus....... is er nog hoop?? pfff