zwanger? of toch niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door buikje123, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb sinds een paar weekjes pijn in mijn buik. Het lijken mijn darmen te zijn maar het kan ook best mijn baarmoeder zijn.
    Heb ook wel eens steekjes in die streek en mijn buik is echt enorm opgezwollen. Het voelt alsof hij naar beneden hangt, zwaar dus.
    Ik ben sinds een paar dagen ook misselijk in de ochtend, vooral last van mijn maag, maagzuur. Ik heb enorme eetlust. Ik heb net een nieuwe baan, heb nog wat stress dus ik twijfel of het nu misschien een eventuele zwangerschap zou betekenen of misschien wel een spastische darm. Mijn onderbuik is gewoon super gevoelig.
    Herkent iemand deze kwaaltjes?
    Ik zou morgen ongesteld moeten worden maar heb nog geen buikpijn die ik zou moeten hebben eigenlijk.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb je al getest?

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nee, overmorgen kan pas denk ik.. ik word de 19 / 20 e altijd ongesteld.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je kan alvast een testje proberen. Ik testte bij deze zwangerschap al met 3 weken positief. Kruidvat 2 voor 5 euro is aan te raden.

5. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    ik herken het
    heb gister ook een test gedaan
    clear blue zegt zwanger
    en preditor heel licht streepje.....

en ik heb het ook bij drie weken gedaan
    kon niet meer wachten tot volgende week!!!! hihi

6. Pien39

Pien39 Lid

26 mei 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen..testen...
    Ik herken heel veel van je symptomen, dacht alleen bij mij dat het een voorbode van de ongi was. Maar nee, 3 dagen na NOD super positieve test!

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    vanochtend lichte menstruatiepijn gehad en een vage pijn in mijn benen tot aan mijn voeten, echt heel raar. toen ik naar de wc ging om te plassen kwam er wat bloed mee, echt een klein beetje en rood bloed, niet dik. bij mij is het altijd in het begin van een ongesteldheid bruin en dik. nja ik zou morgen ongesteld moeten worden, misschien ben ik dan toch nu gewoon ongesteld geworden, iets vroeger. het heeft nog niet doorgezet in ieder geval.
    kan het zijn dat je dag voor je ongesteldheid een innesteling hebt? of misschien wel in de tijd dat je ongesteld zou moeten worden?
    ik ga vanmiddag een test halen....

8. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hoi

ik zal gewoon gaan testen...
    want als ik na mij eerste maanden zwangerschap bekijk...
    ik ben niet misselijk geweest of wat dan ook...
    ik heb me zelf getest omdat ik niet ongesteld ben geworden en toen bleek ik al een maand zwanger te zijn zonder enige kwaaltjes of wat dan ook....

testen en als die niks uit maak over 2 a 3 weken weer dan weet je zeker

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Ja ga vandaag een test halen maar wil even wachten tot mijn vriend thuis is..:)het is toch allemaal wel spannend dit.
    ik heb nu de hele tijd een gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar geen bloed meer gehad..
    morgen zou ik het eigenlijk moeten worden..
    alleen vanmorgen wat rood bloed gehad.
    ik heb echt zo n gevoel dat dalijk alles los barst en ik gewoon ongesteld word:(.
    zijn er hier meer mensen die een dag of 2 dagen voordat ze ongesteld moesten worden wat bloed verloren?

10. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik denk als ik dit allemaal zo lees eigenlijk dat je gewoon ongesteld gaat worden hoor.

PS: je kan beter niet uitgaan van een datum in de maand ("de 19e") dat je ongesteld moet worden, maar van een cyclus van een bepaald aantal dagen (bijv. 30 dagen), niet iedereen heeft een stipte cyclus, dus kan best dat je nu een paar dagen 'te vroeg' ongesteld wordt.

11. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    net naar de wc geweest, kwam inderdaad weer bloed mee. denk dat ik gewoon ongesteld ben.. vind het alleen zo raar dat ik die kwaaltjes had van te voren, heb ik normaal nooit. en die opgezwollen buik is dan toch iets anders geweest.

12. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Je darmen misschien?
    Als je pril zwanger bent, heb je ook echt niet gelijk een buikje hoor ;)

Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Spannend hoor!!! Ik had de dag dat ik posi teste ook een beetje bloed. Heel helder en meer vloeibaarder dan ongi bloed. Later bleek dit vermoedelijk toch wat innestelingsbloed te zijn geweest of een adertje die misschien was gesprongen. Veel succes!!!!! Ik hoop dat je posi. test!

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja dit is ook heel vloeibaar bloed, niet dik en ook niet bruin (wat ik normaal wel heb). normaal is het ook de eerste dag bij mij super erg. nu is er al een uur niks. heb alleen beetje rugpijn en hoofdpijn.
    ik heb nog eens goed gekeken, en ik ben 2 dagen overtijd trouwens.
    normaal heb ik 28 dagen en nu zit ik op de 30e dag.
    nouja ik haal toch een test, kan nooit kwaad.

15. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster

Hoi Buikje123,

en heb je toevallig al getest, ben benieuwd. Hoop eht voor je dat je zwanger bent! Laat het ons weten!:D

Liefs,

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nee ben zo misselijk dat ik nog niet naar de winkel heb kunnen fietsen. misschien zo nog, is tot 8u open.
    ik heb totaal geen zin in eten maar heb wel honger echt zo raar..:(
    mn maag borrelt..

ik laat het jullie meteen weten oke?

17. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik heb de test, maar kan ik hem nu al doen of werkt hij alleen in de ochtend? ik heb de kruidvat test.
    mijn ongesteldheid is echt veel minder dus wil hem toch gaan doen.
    heb wel wat krampen maar ook minder dan altijd.

nou, ben benieuwd.

18. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik zou hem dan morgen ochtend doen. zeker in het begin van een misschien mogelijke zwangerschap. als ie positief is, heb je dan de meeste kans dat het zichtbaar is.

groetjes

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    lees nu je reactie. ja wij hadden hem smiddags gedaan, misschien niet zo verstandig geweest. we doen er maandagochtend nog eentje van clear blue voor de zekerheid en als die ook niks aangeeft dan ben ik toch niet zwanger, ondanks dat ik zo misselijk ben als een hond:x

bedankt voor al jullie reacties!

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bloedverlies nu al over. heb dus 2 lichte dagen gehad.
    normaal heb ik 7 dagen bloedverlies en nog heel veel ook.
    echt raar dit..
    ik heb de test dus gedaan op dag 1 dat ik ongesteld werd en ook nog smiddags. kan het te vroeg zijn geweest?
    ik ga hem soiezo nog een keertje doen voor de zekerheid.
    ik ben trouwens met vlagen erg misselijk en heel veel maagzuur.

Deel Deze Pagina