Wie heeft er ervaring met een zwangerschap met van te voren al een medische indicatie. Ik heb zelf bijna 2 jaar geleden een dubbele longembolie gehad maar ze zoeken nu dus uit waar ik heen moet verloskundige of gynacoloog. Hoe was jullie ervaring ermee?
Hoi muisje, ik heb zelf een herseninfarct gehad en ik loop gelijk onder controle van de gynaecoloog. Dit i.v.m. medicijngebruik (op zich hele lichte aspirine, amar toch....) en dus het verleden met herseninfarct. Kans op bloedpropjes tijdens zwangerschap is groter, dus vandaar controle bij gyn en bevallen in het ziekenhuis. Vreemd dat ze het bij jou niet goed weten. Succes!
Naja ik moet binnenkort naar de internist en die gaat kijken hoe het verder moet enzo dus denk dak utzelfde als jou krijg. Ik weet al dak int ziekenhuis moet bevallen helaas maarja beter zeker voor onzeker.
hier ook op medische indicatie naar de gyn, maar dit ivm een hoge bloeddruk en een prematuurtje vorige zwangerschap....ben ook aan de bloedverdunners.... zou zelf idd ook liever naar de gyn gaan....