Toevallig zeg, ook op Zuid... Niet dat je daar graag wilt zijn... Bij ons is het goed gekomen hoor. Maar hij had de problemen ook niet die jullie dochtertje wel heeft. Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid komt, wat een onzekere tijd zeg..
Hoi, Ons meisje had ook een groei achterstand. Ze is uiteindelijk met 37 + 1 geboren, woog 2400 gram en 45 cm. Ik mocht me na de bevallig douchen en gelijk naar huis. Onze kleine meid mocht ook met ons mee. Ze is thuis afgevallen tot 2185 en kwam slecht bij, maar alles is goed gekomen. We hebben lang een klein babytje gehad. Ze zat tot 2.5 maand in maatje 44.
Nee helaas niet. Nog steeds in Groningen, ze hebben nu met naalden jn haar hoofd een hersen scan gemaakt, prikken 2 keer per dag bloed en ze krijgt elke dag 3 clysmas. nog erg weinig voeding via de sonde. En nog steeds infuus voor glucose en antibiotica. Ze was erg geel maar dat word wel minder gister hebben mensen van genetica ofzoiets naar haar gekeken en debogen gecontroleerd en vandaag krijgt ze een echo van de buik lever en hoofd. maar ze zijn eigenlijk nog niks verder.. willen en kunnen ook niks zeggen, erg onzeker allemaal. Vanmiddag heb ik een gesprek met een dokter en dan hoopbik dat ze iets weten of kunnen vertellen dat nu verder de bedoeling is.
Jeetje wat heftig allemaal tifa Heb je iets meer duidelijkheid gekregen gisteren tijdens het gesprek? Hebben jullie ook een gesprek aangeboden gekregen van het medisch maatschappelijk werk? Is wel aan te raden, er gebeurd nu zoveel..! Sterkte!
Hoi! Klinkt heel heftig allemaal. Heel veel sterkte! Ik ben 7 weken geleden bevallen met 36 +4 van een meisje van 1600 gram. Dit vanwege chromosoom afwijking in de placenta. DNA onderzoek heeft uitgewezen dat ons meisje verder gezond is. Ons meisje was wel thuis met 2 kg maar kreeg het drinken ineens door. Ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat en mee naar huis kan. Heel veel sterkte!