Ik vroeg me dat dus een beetje af....want ik lees ook dat de partner er vaak bij moet zijn omdat ze aan hem ook nog wel wat vragen hebben. Wil binnenkort wel gaan bellen voor een afspraak, maar dan moet ik dus ook ff aangeven dat mijn partner meekomt. Willen we allebei graag en het is natuurlijk zo dat ze vragen stellen aan hem. Is denk ik het handigst in de ochtend he? Want hij moet natuurlijk ook nog werken
Ik ga overal alleen naar toe, behalve de echo's dan gaat hij mee. Ik doe altijd wel even verslag natuurlijk. De eerste afspraak gaan ze ook vragen naar erfelijke zaken in beide families. Dus dan is het handig als hij er bij is.
ik vind het heel belangrijk m'n partner zo veel mogelijk te betrekken en dus ook zo veel mogelijk mee op onderzoek ed te nemen. Hun beleving is al heel anders. Wij moeders dragen en voelen ons kindje, terwijl hij toch een beetje verder af staat.
Ik probeer zoveel mogelijk met mijn vriend te komen. Maar zoveel afspraken heb ik nog niet gehad. Bij de VK gaan ze ook elke keer naar het hartje luisteren enzo. Toch spannende en belangrijke dingen vind ik. Mijn vriend vindt het zelf ook fijn om er bij te zijn en hij is freelancer dus het is makkelijk voor hem om in te plannen.
Ik heb zo'n angelsound dingetje, kan hij ook af en toe luisteren, maar dan hoeft hij niet iedere keer vrij te vragen. Ik plan mijn afspraken altijd buiten mijn eigen werktijden om voor zover mogelijk.
M'n vriend gaat nooit mee naar de vk, ook de eerste keer niet. Wat betreft de informatie over erfelijke aandoeningen: daar heb ik zijn moeder over uitgehoord, hij weet daar minder van dan zij!
Ja bij is het probleem dat ik vaak overdag vrij ben maar mijn vriend niet. Maar hij vind het wel allemaal zo leuk, dus hij moet gewoon lekker meegaan En hij is toch nog wat onwennig geloof ik....liep met hem in de Prenatal en liep toch een beetje stuntelig achter me aan met zo'n blik van wat moet ik hier nou ? Haha wel lief om te zien hoor...maar ik neem hem lekker mee naar de verloskundige!
Ik heb mijn partner zeker meegenomen voor de eerste echo, hij wil overal bijzijn en zijn creatie kunnen bewonderen
Bij mij is dat precies anders om. Ik loop onwennig en hij komt met vanalles aanzetten wat leuk is voor de kleine Creatie bewonderen
Mijn vriend is alle keren VK meegeweest, op 1 na, toen was mijn zusje mee. Maar vriendlief was ook heel betrokken en werkte op 5 minuten fietsen van de VK. Dus dan was hij in een half uur weer terug op zijn werk, en werkte hij 's avonds iets langer door..
Mijn vriend wil er ook altijd bij zijn. Zal wel niet altijd lukken en soms wil ik ook eens iemand anders (schoon ma of mijn mams) mee nemen. Maar hij komt graag mee. Al is t maar omdat hij t nog altijd niet helemaal gelooft En stuntelig door de prenatal lopen....klinkt ERG bekent ja
Hoi, Ja mn partner was de eerste keer mee. Nu ook gaat hij nog steeds zoveel mogelijk mee, tenzij het echt niet anders kan ivm zn werk etc. Hij wil gewoon niets missen, helemaal omdat we elke keer het hartje horen enzo, haha dat vind ie zo mooi, dus ja hij gaat overal mee heen Groetjessss, Mili
Hij probeert wel altijd mee te gaan... Maar vanwege zn werk, kan hij vaak niet op korte termijn vrij krijgen. De eerste keer bv. ik belde en toen kon ik de week erop al. Meeste dingen van erfelijke zaak weet ik, maar vond het wel jammer dat hij er niet bij kon zijn.
Het eerste bezoek is wel bijzonder. Bij ons krijg je dan een termijnecho. Dit is mijn 3e zwangerschap en de eerste keer is hij altijd meegeweest. En verder bij eventuele echo's en als het toevallig zo uitkomt in de vakantie.
Natuurlijk, ik neem hem zelfs altijd mee. Hij wil niets missen, want het is gauw genoeg voorbij deze periode.
Hier is hij de eerste drie keer meegeweest (intake, echo en eerste keer hartje luisteren). Laatste keer ben ik alleen geweest, ik plan m'n afspraken buiten mijn werktijden om (werk in 't onderwijs en voor een bezoekje aan de verloskundige moeten er dan écht teveel lesuren uitvallen) en dan bekijken we per keer of m'n man mee kan of niet.
Hier ook de eerste keer (bij beide zwangerschappen) meteen een echo, en daarom ging mijn man dus echt wel mee. Hij hoeft van mij niet altijd mee, moet ook wel erg vaak momenteel. Maar bij belangrijke dingen wil ik wel dat hij erbij is.
Mijn man gaat ook altijd mee. Gelukkig is mijn verloskundige ook op avonden te bezoeken, dus hij hoeft er niet eens vrij voor te vragen.