Zo dubbel. Ben eindelijk ongesteld. 25 dagen Overtijd. Nog nooit cyclus gehad van 55 dagen. Hopelijk is alles weer normaal nu. Ben ontzettend teleurgesteld wat toch hoop je dat het een zwangerschap wordt. Maar ook opgelucht omdat ik nu weet waar ik aan toe ben. Toch ook wel heel verdrietig. Hopelijk komende ronde wel raak.
wel verklaarbaar ( sowieso heeft iedere vrouw dat ooit wel eens ), maar wel dubbel idd. hopelijk is het snel weer raak en gaat alles goed.
Balen! Hier ook wel eens n cyclus overgeslagen. Je gaat toch denken: zal t?! Maar dikke teleurstelling altijd 😞
Ik heb precies hetzelfde gehad vorige maand. Eerste maand ook mooie cyclus maar daarna ook zo'n lange en wat is je gevoel dubbel he in die periode, je hoopt zo dat het raak is maar aan de andere kant denk ik ook de hele tijd als het echt niet raak is laat ik dan alstublieft snel ongesteld worden zodat we verder kunnen naar de volgende ronde! Ik voel helemaal met je mee hoor meid!
dit jaar was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 21 februari. Maar ik zat zo eens terug te denken vorig jaar was het ook 21 februari en toen heb ik ook al maart over geslagen :0 en nu precies hetzelfde. Al 15 dagen overtijd. Denk dat mijn baarmoeder de maand maart niet zo leuk vind :')
Blijkbaar wil jou baarmoeder geen december kindjesarah! Haha bizar hoe ons lichaam werkt. Op dit moment blij met de duidelijkheid maar zit er ff goed doorheen. Mijn lijf wil blijkbaar niet wat ik wil. Dat vind ik niet oké. Dus vanavond maar ff een beste discussie voeren met mezelf hahaha. Wie weet helpt het. Je hebt maar 12 kansen in een jaar en de percentages zitten ook niet aan de gunstigste kant dus als je dan ook nog cyclussen gaat overslaan begin ik het niet meer leuk. Maar goed. Ik heb al 2 geweldige lieve mooie kindjes. Maar het verlangen om onze gezin compleet te maken is wel groot. Bij mijn man zelfs groter als bij mij. Wachtbankje..... Daar zijn er weer!