Zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ketjapmanis, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Even van me afschrijven hoor. Sinds donderdag bij familie aan andere kant van het land, vrijdag was mijn nod. Tot op heden niets. Ik ben zeer regelmatig en gebruik al jaren geen pil. Sinds donderdag ben ik heel moe, sinds gisteren heb ik opeens heel veel ontlasting en rommelen mijn darmen continu. Vanochtend door de weeïgheid in mijn maag ook amper gegeten.
    Ik wil testen,maar heb dus geen test bij me! Vanavond rijden we terug, zal ik dan testen of morgenochtend? Wat denken jullie? Kan ontlasting van zwangerschap zo op hol zijn? Ik herken het niet van mijn vorige zwangerschap namelijk.

2. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Oh wat spannend zeg! Kan me voorstellen dat dit heeeel erg veel vraagt van je geduld! Hopelijk is er ergens een winkel open voor je :)
    Of heb je ze thuis liggen? Je bent twee dagen over tijd dus dan zou je ook S avonds wel iets moeten zien lijkt me! Probeer anders iets minder te drinken en naar de wc te gaan. Hoop t voor je!

Die symptomen klinken wel als symptomen zeg maar :) maar over tijd zijn het beste teken!

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    als je overtijd bent zou je 's avonds ook een streepje moeten zien lijkt me. Goeie tip van mijn voorganger is idd niet te veel te drinken vandaag zodat de urine wat geconcentreerder is.

En op je vraag over ontlasting kan ik volmondig JA zeggen. Bij mijn dochter had ik ook ineens veel vaker en dunnere ontlasting om vervolgens weer verstopping te hebben haha. Nu door misselijkheid en daardoor minder drinken juist vaak obstipatie

4. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Zou morgen ochtend pas testen (als je kan wachten).
    En mocht er geen winkel open zijn, je kan bij spoed/huisartsenpost ook testen kopen toch(?)

5. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Heb nog twee testen thuis liggen. Inmiddels besloten dat we eerder terug gaan, voel me echt beroerd. Hopelijk stabiliseert dit snel als dit van zwangerschap zou komen.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik hoop het ook voor je ben nu bijna 13 weken maar nog steeds misselijk. Wel in afnemende mate gelukkig!

7. Inmiddels thuis?
    Spannend en als de test negatief is.. beterschap!

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    's Avonds testen kan prima als je nod al is geweest hoor.

En wat betreft de ontlasting... heb ik alle 3 de keren dat ik zwanger was gehad. Had wel normale ontlasting, maar i.p.v. 1x p.d. was het ineens minimaal 2x p.d.
    En de vermoeidheid...ook herkenbaar.

Ik duim voor je!

9. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    #9 Ketjapmanis, 27 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2016
    Getest, negatief, maar wel met test die ook bij vorige zwangerschap nooit positief was. Wel inmiddels rugpijn..dus als er dinsdag nog niets is, weer testen met kV 2 voor 5. (Testte vorige keer heel laat positief).
    Geduld hebben dus, al verwacht ik door de rugpijn dat ik toch ongesteld ga worden..

10. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    aw jammer. Het klonk veel belovend!!

Het eerste dat ik elke keer ook merkte was dat ik niet naar de wc kon en veel gas.

Maar moet wel zeggen dat als ik niet thuis ben ( paar dagen ) ik daar ook wel eens last van heb.

Misschien dinsdag wel een mooi streepje!!

11. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Vanochtend stolsel bij afvegen, daarna niets meer..

12. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je nog eens getest?

13. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Nee, ondanks misselijkheid en craving voor melk gok ik dat ik toch wel ongesteld ben, ookal is het heel weinig tot nu toe. Mocht dit echt niet verder doorzetten, dan test ik wel weer voor de zekerheid.

14. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend seg! Veel goeie moed! We hopen allemaal met je mee dat het goed nieuws is!

15. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Jeetje wat word je in spanning gehouden meid!

16. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Tja, probeer me niet echt druk te maken. Ik ben wel deze maand goed ziek geweest gedurende een week, net voor ei' kan dat van invloed zijn op cyclus?

17. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Inmiddels is het op gang gekomen. Hopelijk komende maand een normale cyclus!

18. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat jammer...

Deel Deze Pagina