bizar veel zwangerschapssymptomen maar niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Glitters, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glitters

Glitters Lid

16 dec 2013
    32
    2
    8
    NULL
    NULL
    Even van me afschrijven hoor....ik heb, sinds de bevalling van mn eerste kindje elke maand voordat ik ongesteld word gevoelige borsten, moe en pms. Maar deze maand (ook toevallig de eerste keer na de eerste keer proberen voor n tweede) zijn mn borsten wel héél gevoelig. Ze ontploffen bijna en....er komt melk uit! Mn onderbuik rommelt, ben doodmoe en hormonaal...maar de testen zijn negatief. Ben nog niet ongesteld geworden en verwacht dit elk moment (binnen nu en 4 dagen) heeft iemand ook wel eens melk uit de borsten die niet zwanger bleek te zijn? Zo vreemd....

2. Voila

Voila Niet meer actief

Hmm... Melk uit je borsten is wel apart..Ik zou zeker weer een test doen over een aantal dagen. Als je al zoveel symptomen hebt zou je best al eens flink positief kunnen testen. En als je niet zwanger blijkt te zijn misschien even langs de dokter. Had hier ergens op het forum gelezen dat het niet echt de bedoeling is om melk te krijgen uit het niets

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nogmaals testen. Weer negatief, dan kan het zijn dat je prolactinegehalte te hoog is wat het zwanger worden kan bemoeilijken/belemmeren en waar je overige klachten dan ook vandaan komen. In dat geval is het raadzaam om je prolactinegehalte te laten checken bij je huisarts.

4. Glitters

Glitters Lid

16 dec 2013
    32
    2
    8
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties. Ik heb morgen n afspraak met de huisarts...ben benieuwd wat die zegt....

5. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!

6. Glitters

Glitters Lid

16 dec 2013
    32
    2
    8
    NULL
    NULL
    Nou, net bij de huisarts geweest. Mn borsten laten voelen voor knobbeltjes, maar gelukkig nix. Daar nog n zwangerschapstest laten doen en weer negatief. Ik moet nu n week wachten. Zijn de klachten er dan nog dan moet ik bloed laten prikken...pff...suf dit!

Deel Deze Pagina