hoi, ik ben nieuw hier, en ik vroeg me af of jullie geloven in de chinese horoscoop??? zelf beginnen wij deze week voor een derde, en bij mij kwam die toevallig of niet???!!! beide keren uit. grappig toch! hoe staan jullie tegenover bakerpraatjes? gewoon ff leuk!
Bij ons klopte het niet. Voor mij dus een bakerpraatje.. maar zou bij een volgende zwangerschap wel weer kijken! Gewoon voor de grap.
Ik heb wat gezocht, maar ik heb geen idee waar jullie het nu over hebben. Voorspelt dat wanneer je zwanger wordt ofzo? Ik kan alleen karaktereigenschappen vinden als ik zoek op mijn Chinese horoscoop..?
Als je op calculator klikt, hier boven aan de site. Dan kun je vervolgens klikken op Chinese geslachtskalender. Volgens die kalender is de maand van zwanger worden en de leeftijd van moeder bepalend welk geslacht je kindje krijgt.
Bij mn eerste is het wel uitgekomen met een meisje als ik nu zwanger zou raken mogen we een jongetje verwachten.zou leuk zijn!
De eerste keer klopte het niet en deze keer wel. Dus gewoon 50/50 kans........wat mij betreft ook gewoon een bakerpraatje!