Ik ben nog steeds in de war maar vanmorgen weer getest, en het tweede streepje word toch echt duidelijker. Of ben ik nu gek? ik zal volgende week nog eens testen, maar het is mij wel duidelijk. Nou ja hij word steeds duidelijker dat tweede streepje. Ik weet het niet , Daar gaan we weer!!! Ik kan het maar moeilijk geloven allemaal. Zo snel. Ik ga volgende week nog eens testen jullie horen nog van mij. Groeten van een nog steeds verwarde jennie72
oja vanacht weer gedroomt maar nu dat ik bij de dokter was en die een test deed, en zei dat ik zwanger was, ik geloofde het nog niet deed zelf nog een test en ja hoor, raar maar waar droom er laatste tijd veel van. Ben er ook veel mee bezig dus dat kan allemaal. groeten van jennie72
goedenmorgen jennie heb je al die digitale van clear blue geprobeerd,daar komt zwanger of niet zwanger op te staan,dan heb je gelijk duidelijkheid. liefs danielle
ooooooohhhhhhh spannend !!!!!! dan kruipen de dagen ook voorbij he? ik duim voor je hoor !! groetjes bianca
Spannend meis, dat zou toch helemaal geweldig zijn als je gelijk weer zwanger bent!! Ik wacht alweer 5 maand op een positest, maar nog niks............ Veel succes meid!!
Foto foto foto!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Misschien heeft je Gyna zich dan vergist toen hij/zij 13 sept een eitje zag dat op springen stond? Spannend!! Wanneer ga je nou eens bellen met je ha of gyna dan?? Gewoon de testen meenemen en onder de neus schuiven en dan zeggen...wat nou eitje op 13 sept!!?
o, spannend. heb je inderdaad geen foto ervan??? mijn duimen draaien (is wel moeilijk typen meer het lukt zoals je ziet)
precies wat ninetje al zegt meid, bel eerst eens je ha of nog beter je gyn (want daar sta je toch al bij onder controle) dat je er geen moer meer van snapt, je je helemaal gek loopt te maken, dat je nu wel eens precies wilt weten hoe en wat, want als hij tegen jou gezegd heeft op 13 september dat je eitje van 16 mm op springen stond (duurt dan nog een dag of 2 voor ie werkelijk springt) zou je op vrijdag je eisprong hebben gehad, en kun je onmogelijk 3 dgn later al positief testen...en je test nu nog positief dus tja ik zou me als ik jou was in 1e instantie houden aan wat de gyn 13 september tegen je heeft gezegd...dat je eisprong eraan zat te komen....en dat je nu dus nog moet wachten tot pak em beet 29 augustus (is je nod gerekend vanaf je eisprong) of dat je graag wil dat hij nogmaals bloed bij je afneemt of urine of een inwendige echo...als je eisprong vrijdag is geweest (afgaande van je inwendige echo) kan hij via de echo zien of je eitje idd gesprongen is, of dat er toch iets anders aan de hand is waardoor je positief test (of nog steeds door je mk van 25 aug) meid echt voor je eigen gemoedsrust maak een afspraak met je gyn...zoals ik het lees van je maak je jezelf helemaal hotel de botel op deze manier, en tuurlijk wens ook ik je net als andere meiden van harte dat je zo snel mogelijk zwanger zult zijn...maar nu ben je alleen maar in de war en ga je op deze manier tegen beter weten in op van alles zitten hopen... succes meid
lieve Jennie.. ik denk nu toch echt dat je zwanger bent. Probeer even rust te vinden en ga zo snel mogelijk naar de gyn..
hai Mj, ik weet niet of je jennie haar eerdere berichten helemaal gelezen hebt? denk dat de meeste daar overheen kijken, ik probeer altijd (als ze er zijn) naar de feiten te kijken, en vorige week woensdag was zij bij de gyn die heeft een inwendige echo bij haar gedaan en daar zag hij een eitje wat op klappen stond...die heeft ze (denkt ze zelf) afgelopen vrijdag de 15e gehad....hoe erg ik natuurlijk voor haar hoop dat ze zwanger is, is het voor je gemoedsrust natuurlijk beter om realistisch na te denken en af te gaan op wat de gyn gezien en gezegd heeft, immers als je zwanger bent heb je geen eisprong meer (toch?)...en vanaf die eisprong gerekend is het natuurlijk alleen maar vaag dat ze positief test, dus dat er toch een andere verklaring voor moet zijn.... daarom denk ik persoonlijk(maar ja iedereen voelt dat natuurlijk anders) dat het voor haar gemoedsrust beter is een afspraak bij de gyn te maken en hem de testen onder zijn neus duwen en vragen of hij dmv een inwendige echo kan zien of ze idd een eisprong heeft gehad en of wat er anders aan de hand is????
al verzonden meid.... zonder die nuchterheid zou ik me misschien wel net zo gek lopen maken al jennie, en dat komt de gezelligheid hier en bij mezelf echt niet ten goede... als ik me de voorgaande ronde gek had zitten maken had ik al in het mk forum gezeten... ( 2 licht positieve, 2 negatieve zw.testen...een gyn die dacht een vruchtzakje te zien, maar het niet met zekerheid kon zeggen omdat het nog zo vroeg was..) en uiteindelijk voor het eerst na 1,5 dag overtijd te zijn geweest in 9 mnd toch gaan bloeden) ik kijk er liever anders tegen aan dan andere en gewoon naar de dingen zoals ze zijn... dat bespaart je de meeste ellende...
Jennie, ik zou idd als een speer naar de gyno gaan, want er is iets raars aan de hand. mocht je wel zwanger zijn, dan is al die spanning nu ook niet goed, dus hoe dan ook, ook al ben je bang voor weer een teleurstelling....ik zou echt meteen een afspraak willen hebben.... Liefs, Daan
Hoi Jennie, Het blijft allemaal wel heel raar... Ik zou idd naar de gyn gaan! Wat ik je nog mee wil geven, probeer wel een beetje met de beide benen op de grond staan. Ik bedoel dit niet vekeerd hoor, ik wil gewoon niet dat je weer een teleurstelling te verwerken krijgt of iets dergelijks Kom op, de gyn bellen!!! An
Hoi meiden ik denkl dat ik wel weet wat er aan de hand is, het komt gewoon nog die miskraam en ja ik sta met bijde benen op de grond. Er zit volgens mij nog H.C.G in mijn urine. Dat vermoede heb ik ,maar ik heb vandaag ech wel ongie gevoel gehad. En als ik uitga van mijn nieuwe nod dag is dat ook nog veel te vroeg Ik probeer mijn zelf te beschermen maar het lukt me niet zo Of de gyno heeft niet goed gekeken. En zat er een tweede vruchtje wat erg moeilijk te zien is nog wegens dat het nog zo klein is. OF ik ga gewoon ongie worden. Wat een rampenplan! Nou ja raar maar waar! ik zo,n last van die borsten ongekend. We zien wel weer! :x groeten van jennie72
Huh...Maar je zei toch dat je al een test had gedaan na je miskraam en dat die negatief aangaf...Dan kan er nu inneens geen hcg bijkomen als alles er al uit is...toch? Nou jah meiske...ffkes afwachten nog... IK had gisteren ook heel erg buikpijn...soort ongie pijn ook jah... Wie weet, we tellen dan samen af... Kop op meiske...T komt allemaal goed!
Hallooooo je moet echt even naar de gyn!! met gissen en gokken kom je er ook niet! en je niet laten afschepen!