Sinds vanmiddag heb ik ineens steken door me vagina en dit lijkt vooral in mijn linker schaamlip te zitten. Het lijkt wel een mes die erin word gestopt doet goed pijn. Ik herken dit niet van mijn zwangerschap 7 jaar terug en van google word ik alleen bang omdat ik telkens indalings symtomen ermee krijgt. Ben net 17 weekjes zwanger met al 2 miskramen achter de rug. Alvast bedankt voor het antwoorden
Hoi Bizzy, het heeft niets met indalen te maken hoor. Het kan wel liggen aan de ligging van het kindje en de groei van je baarmoeder. Je baarmoeder gaat alles een beetje afknellen als deze zwaarder en groter wordt en dit kun je wel eens voelen aan je schaamlippen. Door de ligging kan je baarmoeder ook anders verdeeld zijn qua zwaarte en dit kun je ook wel eens voelen. Het kan ook zijn dat je door de mindere doorstroming van je aders een spatader krijgt bij je schaamlippen. Of gewoon een tintelend of stekend gevoel. Kan allemaal geen kwaad, maar is wel iets om even in de gaten te houden. Je zou er de vk eens naar kunnen laten kijken als het erger wordt/blijft. Probeer geen knellende onderbroeken te dragen en niet met je benen over elkaar te zitten. Probeer geregeld even te gaan liggen. Groetjes Brigitte