Cyclus na miskraam berekenen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Eetje, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hallo,

Op 17 aug is mijn miskraam ingegaan. Echter na die dag is het bloed verlies even weg geweest. (Wel oud bruin bloed gespot)
    4 dagen later is het bloeden echt door gezet. Ik was 5 weken zwanger.

Nu vraag ik mij af welke data ik moet nemen waarop mijn cyclus weer "gewoon" is gestart. Is dit vanaf de eerste bloeding ?! Of die waarbij het echt is doorgezet

Ik ben nu 2 dagen overtijd, getekend vanaf de tweede bloeding. Kan uiteraard gewoon testen maar wacht het nog even af gezien m'n cyclus ook van slag kan zijn.

Alvast bedankt. Mvg

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Meestal start je cyclus zich weer als het bloedverlies weer helemaal gestopt is. Dus na de bloeding van de miskraam. Maar zoals je al beschrijft kan je cyclus nog van slag zijn door de miskraam. Hierdoor kan je menstruatie na 4 weken gewoon weer komen maar het kan ook dat deze wat langer weg blijft. Wat je kan doen is over ca 1-2 weken een test doen mits je nog niet ongesteld bent geworden. Indien deze negatief is lijkt het erop dat je even een onregelmatige cyclus hebt door de miskraam.
    Succes
    Groetjes Gea

3. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Bedankt voor je reactie !
    Vandaag voor alle zekerheid getest. Mijn gevoel zat goed, ik ben zwanger . Cyclus is gelukkig "gewoon" gebleven

Deel Deze Pagina