Hallo allemaal, Misschien is het een fabeltje maar ik heb ergens gelezen dat als vrouwen puistjes,pukkeltjes o.i.d. hebben in hun hals ,dat dit staat voor een werkzame ( vruchtbare) tijd/baarmoeder. Wie heeft hier ook wel eens van gehoord? Afgelopen weekeinde hadden we een feestje en toen ben ik er eens op gaan letten, want er waren enkele zwangeren bij. Wat denk je , alle 3 hadden ze of pukkeltje of puistjes-achtigen in hun hals.... Toeval?
Hoe bedoel je dat precies? Als je puistjes hebt in je hals zou je vruchtbaar zijn? Dat is dan bij mij in ieder geval niet zo, want hier wilt het niet lukken en de puisten zijn in volle glorie aanwezig.
ja jingels heb ik dus ook, sinds een wk of twee.. ik heb er wel een stuk of 5/6.. niet mooi om te zien maar ach ja
Ik heb het een paar maanden geleden heel erg gehad, echt heel leijk, vooral omdat het zulk mooi weer was en iedereen het dus zag, maar was toen nog niet zwanger. Nu heb ik er nauwelijks last van, behalve in m'n gezicht...
ah oke het is dus toch weer geen zwangerschapsverschijnsel. Is voor iedereen weer anders, ik had het ergens gelezen maar ik weet niet meer waar......
ik heb heel spontaan rondom mijn hele nek allemaal puistjes gekregen. ik heb er normaal nooit last van. Weet niet of ik zwanger ben, maar wie weet wel. M'n beste vriendin heeft er ook aardig wat en bij haar is het raak en idd in de hals en zo. groetjes Debbie
Hoi Hoi.. Mischien wel raar maar ik heb normaal gezien nog puistjes op mijn rug en nu sta ik der helemaal onder.. En ik denk soms wel iets te voelen in mijn buik ik bedoel dan krampjes en dergelijke..Maar hoe meer ik er aan denk hoe gekker ik word Tepels zijn ook pijnlijker.. Zou dit een teken kunnen zijn? alvast bedankt.. Ps ..Zou ik nu ook al een test kunnen doen? Of beter van niet? over 2 dagen mag ik eigenlijk pas testen. Groetjes sara
ik heb sinds ik met de pil gestopt ben ook puistjes in me hals en op me rug!!!denk dat het er niet veel mee te maken heeft of je dan zwanger bent want ik ben het in ieder geval niet!! liefs
ik begin de laatste tijd (jeukende) bultjes te krijgen in mijn hals. Het begon met 1, nu zijn het er drie. ?Ik ben er nu naar aan het googelen en naar het schijnt komt het wel voor in de laatste maanden van de zwangerschap. Ik heb echter nog maar zo weinig zoekresultaten terug gekregen dat ik er nog niet zeker van ben. Groetjes, Cat
Hoi, Ik keek vanmorgen in de spiegel en jawel 1 puistje in mn hals, die heb ik eerder nog nóóóóóit gehad, maar ja t zal wel niks betekenen Groetjes, Jorietje
@ Passoatje: Ik heb ook pukkeltjes in mn hals en ook boven mijn (.)(.)...en gevoelig dat ze zijn! Ik blijf er ook maar steeds aan denken en wordt ook steeds gekker Je bent toch al 5 dgn overtijd? Je kan vanaf 1 dag overtijd een test doen!! Veel succes en we blijven duimen! Veel liefs :sunny:
Oeh, mijn huid stikt van de pukkels en brobbels laatste paar weken, echt vreselijk! Maar ik kreeg wel altijd puistjes vlak voor de Maar ik denk dat het bij mij komt doordat ik de hormonen van de pil niet meer krijg.
zucht...ik ook, op mijn voorhoofd en me hals en nek..allemaal griezeltjes.. gelukkig zie je ze niet allemaal, je voelt ze wel..bleeeeh!
Nou, sinds ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur, is het begonnen met de puistjes/pukkels! (voornl. in de hals) Enorm erg! Sommige mensen valt t echt op en vragen er dan naar.......tja en daar sta ik dan.....hihihi Maar goed, heb enkele moeders (vriendinnen/kennissen) gesproken en zij gaven aan dat zij het ook al hadden toen zij foliumzuur slikte. Ik heb er in ieder geval ook veel last van terwijl ik dit nooit zo extreem had! Gr.
Ik slik al 1,5 Gravitamon waar dus ook foliumzuur in zit,maar sinds een maand heb ik ook puistjes pukkeltjes op mijn hals. Vorige maand ook niet ongie geweest ?????? we zien wel !!!!!!!!!!!! Ally