hoi, florian is sinds gisterenavond erg aan het overgeven, hij kan helemaal niks binnenhouden, erg zielig. hij is er heel ziek van. ben nu aan het terugdenken of hij iets anders heeft gegeten dan anders en het enige wat ik kan bedenken is dat hij gisteren een boterham met zuivelspread met bieslook heeft gegeten. dit mag toch? smeerkaas en leverworst gaan ook goed, zit er specifiek iets anders in de zuivelspread? ik wilde ene keer wat anders geven omdat ik hier vaak lees dat leverworst en smeerkaas te zout zouden zijn voor kindjes. Ook heeft hij sinds 2,5 week de 8+ potjes, maar hij heeft ook hier nog geen reactie op gegeven. kan dit nog zo laat? denk dat het een virus is en hoop dat het snel weer beter gaat, maar als het hierdoor zou kunnen komen weet ik in ieder geval hoe ik het de volgende keer kan voorkomen. Alvast super bedankt voor jullie reactie. gr.
Ik denk dat het wel Bieslook kan zijn?!Het heeft wel een uitgesproken smaak,kan best zwaar op maag vallen.Dat is nog niet geschikt voor kleintjes voor zover ik het weet. Maar zuivelspread kan je wel geven maar naturel.
Mmmmm, dan zou het toch dat kunnen zijn...... ik voel me schuldig.........als het echt dit zou zijn............af en toe weet je ook niet wat wel en niet goed is. Ik ben altijd al zo voorzichtig, probeer ik 's wat anders, ga ik toch maar voor de naturel de volgende keer.
Het kan natuurlijk ook een virusje zijn, maar je hoeft je echt niet schuldig over te voelen! Je kan nooit voorzichtig genoeg zijn. Voor mij is het ook 1e kind. Veel onzekerheid komt erbij kijken. Ik dacht ook altijd als eerste, wat heb ik nou fout gedaan?Nu ben ik wat realxder over!
Voor zover ik weet mogen die kleintjes alle groene kruiden zoals peterselie e.d wel hebben. Denk dat je gewoon de pech hebt dat die twee dingen precies tegelijk vallen, dus en wat nieuws op het brood en een virusje. Om erachter te komen of het daadwerkelijk de sandwichspread is zul je het nog een keertje moeten gaan geven en dan kijken of hij weer gaat overgeven. Groetje sAnita
Bedoel je de Philadelphia met bieslook? Die heeft Dax ook al een aantal keren gehad en geen enkel probleem mee gehad. Hij vond hem heerlijk!
Ja,inderdaad die. kan me haast niet voorstellen dat hij daar zo heftig op heeft gereageerd want het was echt niet normaal hoe ziek hij was die nacht. maar nu gaat het weer prima, dus waarschijnlijk toch een buikgriepje....durf 'm nu eigenlijk niet zo goed nog een keer te geven......maar dat is wel de enige manier om erachter te komen. kan ook de 8+ potjes zijn geweest dat wat zwaarder viel. Ach, zo blijf je aan het zoeken
Misschien stomme opmerking maar was hij wel nog vers? Dat zou natuurlijk ook kunnen he. Beperkt houdbaar eenmaal open.
nee hoor, helemaal geen stomme vraag, ik heb zelf ook op de verpakking gekeken hij was nog dicht toen ik hem openmaakte en nog houdbaar. ach, laat het even voor wat het is en kijk later wel weer hoe het gaat met zuivelspread.