ik zou ook gewoon gaan.. vind dat je meot kijken hoe je kleine nu is.. kan hij tegen prikkelingen enz? alysia heb ik van jongs af aan overal mee naartoe genomen ze sliep perfect in haar wagen.. dwars door alle muziek heen... en drinken hup aan de borst eerst of later gewoon glesje en ze dronk perfect... maar de 1 is meer gevoeliger voor zulke dingen dan andere kindjes... kortom ik zie de problemen niett zo heel erg ervan... alleen als ik alle reacties zoo lees begin ik me toch een slechte moeder te vinden...
ik zou indd wel gewoon gaan (als jouw kindje goed tegen lawaai etc kan) ik zou hem niet meenemen in de draaimolen of iets dergelijks op die leeftijd
Wij gaan eind juli met mijn schoonouders, vader & stiefmoeder en hun kinderen een dagje naar de Efteling. En de oma's staan erop dat Maudje dan ook meegaat. Haha, die zien het al wel voor zich om de hele dag lekker op die kleine te kunnen letten Zij heeft er natuurlijk verder nog totaal niets aan, dat weet ik ook wel, maar ik laat haar ook gewoon lekker in de kinderwagen liggen. Dat vindt ze nu al prima, dus ik verwacht er geen problemen mee. Attracties zal ze nog niet veel zien, of het moet het Carnival Festival ofzo zijn. Voor de rest dus echt gewoon in de kinderwagen. Dat dagje Efteling is voor ons een traditie geworden inmiddels, dus dat wil ik niet missen en de mensen bij wie ik haar met die leeftijd gerust achter zou laten om op te passen, die gaan allemaal mee! Dus de kleine gaat ook gewoon gezellig mee.