Hallo allemaal, Wanneer zijn jullie overgestapt naar voeding 2? Echt precies op de 6 maanden, of wat eerder/later? En bij dezelfde voeding gebleven of van voeding gewisseld? Ik ben nu overgestapt van Friso comfort 1 naar Bonbebe standaard 2. Was benieuwd naar jullie ervaringen! Groetjes!
Ik ben met 5 1/2 maand gaan overstappen, ik heb wel gemengd aangezien we van HA naar standaard gingen..
Ik ben na de 6 maanden over gestapt, daar ik net het pak open had gemaakt. Wel bij dezelfde voeding (Friso comfort) gebleven ivm reflux. Het komt niet zou nauw. Het enigste waar je goed op moet letten is dat er aan de 2 een maximum zit van 800 cc op een dag.
Hier eerst met 5,5 mnd de fles van 23.00 afgebouwd en daarna geleidelijk van nutrilon 1 naar nutrilon 2 overgestapt: de eerste dagen gemengd en met 6 mnd zat Julian echt op nr 2.
wij zijn na 6maanden overgestapt, en heel lanzgaam aan ivm veel kramp en buikpijn in de eerste maanden van zijn leventje. Wij zijn daarom ook bij Nutrilon omneo gebleven. Denk dat we pas over waren met 7maanden... xxxx
Ik ben iets later over gestapt, omdat het pak nog niet leeg was. Met 6 maanden en ruim een week dus. En gewoon van 1 op 2 zonder te mengen.
Wij zijn een paar dagen voordat ze 6mnd werd overgestapt. Van omneo 1 naar omneo 2. Ondanks veel problemen met de darmen, toch in 1 keer overgestapt (na navraag bij de voedingsdeskundige) en ze heeft hier gelukkig geen enkele last van gehad.