Wanneer naar voorstelling Plop?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door IreneH, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

Zag op tv dat kabouter Plop in het theater in de buurt komt. Vroeg me af vanaf welke leeftijd het leuk is om met je kind naar zo'n voorstelling te gaan. Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes Irene

2. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Nog geen ervaring, maar heb zelf wel 2 kaartjes besteld!! We gaan in februari, Lotte is dan al ruim 3 en denk wel dat ze het erg leuk gaat vinden. Maar ik lees met je mee!!

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ze zeggen vaak van af 3 jaar.
    ik ga dan volgende maand met mijn dochter naar het zandkasteel en dat is ook van af 3 jaar maar ze is dan bijna 2 .
    vaak duurd zo een kinder voorstelling een uurtje.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn nichtje gaat ook naar een voorstelling van Woezel en Pip, ze is bijna 3 jaar!

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb voor sara de dvd´s van de nijntje musical en ze vind het helemaal geweldig om te zien dus ik denk dat het in real life natuurlijk helemaal geweldig is voor die kleintjes ..

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk idd dat Justin er nog net iets te jong voor zou zijn. Zou het ook rond 3 jaar doen.

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij gaan eind oktober met Nick ook naar plop. Hij wordt in december 3, maar ik denk dat hij het al wel erg leuk zal vinden.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou er nog niet voor kiezen... Joris heeft geen geduld om een uur ergens stil te zitten, dus nee. Maar dat ligt volgens mij ook echt aan het kindje zelf! Joris is trouwens bijna 2,5 jaar

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij gaan in oktober naar k3 youame wordt zaterdag 3

10. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik zou het met Jayson ook nog niet doen (is 2,5 jaar). Bij ons draait de voorstelling ook, maar daar staat bij 3+.
    We gaan wel in dec naar de voorstelling van Sinterklaas hier in de stad. Dan ga ik gewoon aan de buitenkant zitten met hem en dan even kijken hoe dat gaat.

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    gaan wij in december heen, hier in het boekje stond dat woezel en pip vanaf 2 jaar was.

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij gaan in oktober naar het zandkasteel, in noivember naar K3 en wil ook in februari naar Plop, maar die kaartjes heb ik nog niet besteld.
    Kyra is nu 2,5

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Jullie hebben me op een idee gebracht :)

Ben van plan om in december naar Woezel en Pip te gaan

En in maart naar Plop

Als ik het zo lees op internet dan schijnt Plop al te kunnen vanaf 2 jaar. Maar ik zou Fynn dan echt nog te klein gevonden hebben. Denk dat rond de 3 echt een mooie leeftijd is.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij zijn vorig jaar in Oktober voor het eerst met Eva naar K3 geweest, ze was toen 2 jaar en 9 maanden en vond t geweldig!
    December dat jaar naar een Sinterklaasshow geweest, ook daar heeft ze zich uitstekend vermaakt. En begin van dit jaar maar de musical van Mega Mindy. Oke, ze springt wel van de stoel af als er muziek komt, maar dat mag gewoon met dat soort voorstellingen!
    Zijn toch helemaal gericht op kleintjes

En ik zie dat jou mannetje nu zo goed als 3 is, dus ik zou zeggen; DOEN!

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    2+ staat er hier bij de voorstelling vermeld.
    Wij gaan in Febr. en dan is ze 2,5 jaar. (ik heb wel plekken gekozen aan het gangpad, heeft ze wat bewegingsvrijheid mocht t nodig zijn)
    Van de andere kant denk ik niet dat er verwacht wordt dat iedereen blijft zitten.

Deel Deze Pagina