Hoi Hoi, Ik heb vh weekend mn kraampakket ontvangen vh VGZ. Maar ik heb nog geen lijst met daarop wat ik precies allemaal in huis moet hebben voor als de kleine komt. Van wie krijg ik die lijst en wat staat er zowel allemaal op? LIEFS Angelaa
Bedoel je een uitzetlijst? Hier is een hele goede, lekker uitgebreid: http://members.home.nl/niki-savelkoul/u ... t_leeg.pdf
Ik heb het van niemand gekregen, maar hier via het forum. Op allerlei sites staan ook uitzetlijsten, maar deze is helemaal compleet.
He verdorie... ik kan de lijst niet openen... Ben wel heel erg benieuwd wat daar allemaal opstaat Shelde?
Als je er met de rechtermuisknop op klikt, kun je de 'linked file downloaden' (hopelijk ook voor pc, op mac in ieder geval wel). Die kun je dan met Acrobat Reader openen. Succes ermee.
De link doet het wel... Het is een bestand in Adobe Acrobat Reader. Ik weet niet of je dat op je pc hebt? PM me anders met je email, dan mail ik het in Word naar je toe.
Mij is het gelukt met de link... rechtermuisknop en dan doel opslaan als.. na het opslaan kunnen openen... Echt een superhandig lijstje! Bedankt, zie dat ik toch nog een paar kleine dingetjes vergeten was... 8)
ja inderdaad... Ik wordt er iedere keer weer hardstikke zenuwachtig van als ik er naar kijk... geldt ook voor mijn eigen gemaakte to-do lijstje, er komt echt geen einde aan
Damn wat een lijst! Word er alleen maar chaotischer van hahahahahaha! ik print hem van het weekend uit en ga alles maar eens even langs! Nogmaals heel erg bedankt Shelde!
Ja, ik zei dat hij uitgebreid is! Maar het gedeelte kraampakket is voor ieder anders (verschillende verzekeringen) denk ik. Let ook op de gratis babydozen. Daar krijg je ook vaak dingetjes die je af kan strepen, zoals billendoekjes, slabbetjes, melkpoedercontainertjes... En gewoon alles lekker bij elkaar sparen! Hou de reclame in de gaten, nu bij etos 3 halen 2 betalen van eigen merk. Ik heb daar flesjes gekocht van de week... Veel plezier met shoppen.
Ik moet nog babyvoeding kopen, dat vergeet ik steeds! En wat zijn tepelhoedjes? Leuke hippe hoeden á la prinsjesdaghoeden?
Hahaha, nee. Het is voor als je borstvoeding geeft en je pijnlijke tepels of tepelkloopjes oid hebt. Ligt er dus aan of je BV gaat geven of niet. Ik zou ze niet van te voren kopen.