Ik heb net gebeld met mijn OB/GYN. De afgelopen week had ik last van wat bruinverlies en een beetje bloed aan het papiertje als ik naar de wc ben geweest. Daar bovenop had ik wat krampen en zijn mijn zwangerschapssymptomen een heel stuk afgenomen. Al met al vertrouwde ik het niet helemaal, dus heb ik net gebeld. Er wordt nu een echo voor me geregeld voor het weekend, omdat zij het ook niet goed vonden klinken (en dus ben ik nu ECHT bezorgd!). Ze gaan me zo terug bellen. En waarom ik niet eerder had gebeld? Omdat ik zo'n doos ben die niet snel aan de bel trekt. M'n man weet het niet eens....*zucht*, ik heb het weer eens niet handig aangepakt..... Eerst maar even het telefoontje afwachten en dan m'n man bellen. Bah, dit is niet leuk!
Kan me voorstellen dat je je behoorlijk ongerust maakt. Ik hoop voor je dat alles goed is en je weer kunt gaan genieten. groetjes Chantal
Boh heftig.. Veel sterkte ! trouwens ben jij toch niet schuld van zon dingen ga je niet uit natuurlijk sterkte laat wat weten kus
Ik heb tot +/- 15 weken bloedverlies en oudbloedverlies gehad... Ook had ik een raar gevoel in mn buik en was erg onzeker. (heb een mk van een 2ling gehad) Ook heb ik geen kwaaltjes , symthomen ... (nu een dikke buik ) en kijk mijn banner is ! Hoop dat bij jou alles meevalt en dat het helemaal goed komt. Ik duim voor je ! Laat je het ons wel even weten hoe het gaat .... Suc6 !
Alles is ok! Ik moest uiteindelijk nog wel een uur wachten, erg zenuwslopend! Ik kreeg een inwendige ultrasound en er was meteen een bewegend kindje te zien met een goede hartslag. En geen bloedingen oid te zien. De lengte kwam overeen met 10 weken en 4 dagen, dus het groeit ook goed. Pfff...ik ben wel opgelucht zeg! Wel als advies gekregen om voorlopig geen sex te hebben, maar dat heb ik er wel voor over.
Ow meis wat vervelend ... Ik hoop dat alles gewoon goed is, maar als dat het niet is, verwijt jezelf dan niets... want aan een miskraam kunnen ze niets doen, ook niet als je eerder gebeld hebt
Ben blij te lezen dat alles in orde is Luun! Ik schrik toch altijd van dit soort topics, vind het zo naar als het mis is! Nu lekker ontspannen hoor
Ohhh GELUKKIG! wist het wel. druk gemaak voor niets en nu genieten en geen zorgen meer maken succes x x dreams
Balen is dat hè Luun. Ik heb het ook gehad, eerst met 7 weken en toen met 11 weer. Maar gelukkig is bij mij alles ook goed en daarna niks geen bruin of rood meer gezien! Maar je wordt er wel ontzettend onzeker van! Geniet maar lekker van je zwangerschap!
Goh, wat fijn dat er niks aan de hand is! Ik ben zelf ook een beetje bang, omdat ik sinds gisteravond bruinverlies heb en nu nog steeds. Maar nu ik dit lees ben ik iets gerust gesteld. Maar toch vraag ik me af wat het kan zijn... Ik heb woensdag mijn eerste echo, ik dacht al, het zal toch nu niet net fout gaan...
Mijn verloskundige zei, dat het kan zijn dat je een gevoelige baarmoedermond heb. Wanneer je bijv. niet zo makkelijk naar de w.c. kan of sex heb gehad, kan je baarmoedermond een zogenaamde bloednues krijgen. Maar ik zou toch de verloskundige bellen morgen vroeg, misschien kan je moergen even langs komen voor een echo, want je moet niet in de onzekerheid blijven zitten! Veel succes!