Nu wij weer voorzichtig aangekondigd hebben dat we best wel weer een keer een tweede kindje willen, horen we overal. Nou, dat gaat dan snel, want van de 2e ben je veel sneller zwanger... Hoe was dat bij jou?
NOU NEE HOOR!! Juist niet. Bij de eerste was het in rond 1 raak en bij de tweede nu in ronde 7....dus hier gaat het niet op. Maar wel nog steeds snel natuurlijk, zeker gezien ik bijna 38 ben . Succes, Charlie
hier klopt t wel, 1e in 3e ronde en van de 2e in de 1e ronde.... maar ik denk dat dat net zo wisseld als bij een eerste zwangerschap,
Charlie, jij bent inderdaad snel met allebei haha. De eerste duurde hier 2 jaar, waarvan we het eerste jaar nergens op lette en het 2e jaar wel van allerhande hulpmiddelen en ziekenhuisbezoekjes hebben gehad. Uiteindelijk wel spontaan zwanger, maar ben benieuwd hoe het nu zal gaan met de 2e.
Nou hier was het ook niet zo hoor! De eerste in ronde 3 en de 2e zwangerschap heeft anderhalf jaar op zich laten wachten .. Maar dat is bij iedereen verschillend natuurlijk. Succes!
Ik was beide keren in de 2e ronde zwanger, dus die 'regel' kon niet op gaan - hoeveel sneller dan 2e ronde kan het bij mijn zus klopte het helemaal niet: eerste keer in de 1e ronde, tweede keer heeft ze een jaar moeten wachten.
Bij mij klopt het ook. Bij mijn dochter duurde het anderhalf jaar en bij ons tweede hadden we weer op zeker een jaar gerekend en was in ronde drie raak.
Nou hier dus echt niet he, bij de 1e de 2e ronde raak!! En bij de 2e 6 maanden. En ik weet dat t nog vrij snel is 6 maanden maar owwww t leek wel een eeuwigheid te duren.
Van mijn eerste dochter was ik in ronde 2 zwanger. En deze was een verrassing toen onze dochter 5 maanden oud was, dus geen ronde voor geprobeerd.
wat een onzin! oke ik ben beide keren ontzettend snel zwanger geraakt, maar mijn ouders kregen: - mij door de pil heen - mijn broertjes na 4 maanden proberen - mijn zusje na anderhalf jaar proberen, ze liepen al bij de gyn dus nee, echt absoluut niet waar.
Bij mijn eerste was ik na 3 cyclussen in verwachting. En nu bij de tweede hebben we 10 cyclussen moeten wachten. Ik had al een afspraak bij de fertilliteits arts staan. Maandags heb ik posi getest en de vrijdag erop zouden we naar de fert. arts moeten. Die heb ik maar afgebeld
Voor de eerste zijn we ruim anderhalf jaar bezig geweest, bijna 2 zelfs. En nu was het in de 5e ronde raak!
Nou bij mij wel.... De eerste na 1,5 jaar (m.b.v. Clomid) een miskraam, toen de volgende cyclus gelijk zwanger. En nu was het de 2e cyclus al raak, terwijl ik dacht dat we heel het ziekenhuistraject weer in moesten (heb/had PCOS) Iedereen succes....