Help! Wat moet ik hier van denken? Zw-test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sloppyslayer, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb 2 mooie meiden via IVF gekregen en de kans op een spontane zwangerschap is bijna nihil......maar wat moet ik hier nu van denken??

Ik heb wel 100 van deze testen gedaan en ze blijven altijd negatief...............tot nu :(

We willen geen derde.......dan moeten we verhuizen.........

Ben nu echt geschrokken!!

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oeh dat lijkt toch wel op een vaag streepje alleen is hij bovenaan een stuk donkerder dan onderaan.

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Het is wel raar dat het streepje bovenaan donkerder is. Zelf ben ik niet bekent met deze testen, maar misschien een kv 2v5 test proberen?

Waarom heb je een test gedaan, ben je overtijd of heb je symptomen?

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben nu 5dgn overtijd maar mijn cyclus deed een beetje raar de laatste tijd. En mijn (.)(.) werden in ende gevoelig, beetje misselijk dus denk laat ik eens een testje doen......

Hij zit wel helemaal tot onderaan maar boven dus inderdaad donker en beneden niet.

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Slop! Jeetje zeg. Wel een gek streepje. Heb je nog een test in huis? Ik zou er gelijk nog 1 doen geloof ik.

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nou als ik je berichtje zo lees, kon het zo maar eens raak zijn Slop.

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Inderdaad zou er denk ik ook nog een tegenaan gooien als je er nog een hebt. Ben wel benieuwd hoe die dan uitvalt.

8. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heb je nog een testje liggen? Dan zou ik er zeker nog eentje doen..

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Sloppy: oeioei... ziet er inderdaad uit alsof hij posi is..... zou zeker super leuk zijn, maar snap je gevoel volledig.... wat een wereld van wonderen is het toch he... nou doe nog eff een KV 2voor5 en laat ons eff wat weten. xxxxx

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik vind hem niet positief hij is niet goed doorlopen, maaar vind de bovenkant van de teststreep wel dusdanig duidelijk :( :(erg vreemde test dus, zou deze beschouwen als nega en een kruidvat er tegen aan gooien

11. Oh ik had dit ook heel vaak met de cb+ testen als ze vals positief werden. Ook toen ik echt positief testte waren ze aan de ene kant donkerder. Zou m gewoon even opnieuw doen voor de zekerheid, dan weet je meteen meer en hoef je ook niet zo in onzekerheid te zitten ;)

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb nog een test gedaan en deze is wel lichter maar er staat ook een streepje op .........er zit ook maar 30min tussen de plasjes dus lijkt me niet zo raar dat hij moeilijker te zien is...

13. Tja, hij is heel licht maar ik zie hem wel..

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik zeg zwanger....ga maar vast de verhuisdozen inpakken!!! doen nog ff een kv2v5 test!!!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    He meid. Ik denk toch wel dat die positief is hoor. Vooral omdat je 30 minuten geleden nog geplast hebt.
    Nu niet zoveel drinken en vanavond nog eentje doen.
    Probeer eens een kruidvat test.

Wat een wonder zou dat zijn:) na de ivf xxxxxx

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk ook zwanger!

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wauw Sloppy, ik denk ook zwanger hoor :D. Natuurlijk is het schrikken/onwerkelijk, aangezien je via MMM/IVF je mooie dochters hebt, een wonder!

Voorzichtig gefeliciteerd, wat leuk een brusje voor je meiden!!

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ziet wel erg positief.. Pfoe, wat schrikken.. Maar wel enorm bijzonder zeg na de mmm!
    En snap echt dat de schrik groot is (hier ook onverwachts een 3e), maar er is altijd wel een mouw aan te passen hoor mbt ruimte/slapen ed. Dus zou me daar nu in eerste instantie niet erg druk om maken en eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat lopen (streepje dat duidelijker wordt/echo etc).

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Kaddooottjeee :) :)

20. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225