Wie volgende week ( 18 juni) ook naar argeles sur mer

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by annet1985, Jun 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Wij vertrekken volgende week vrijdag naar argeles sur mer wij zitten zelf op camping la Chapelle, was wel benieuwd of er al mensen zijn of dan ook heen gaan. En wat is jullie ervaring tot nu toe?

2. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,471
    3,922
    113
    Female
    Ik zit sinds gister op camping la Chapelle. Eerlijk gezegd alleen nig maar de bakker, het zwembad en het srand gezien. Camping is prima, leuk zwembad, paar kleine speeltuintjes op de camping. Wij zitten in een stacaravan van Roan en die bevalt ook erg goed (is pas vorig jaar geplaatst).
    Van wat ik van het dorpje heb gezien is het heeeel erg toeristisch, heel veel dezelfde winkeltjes, kermisjes her en der, etc. Is niet echt mijn ding, maar vind het wel leuk dat je zo van de camping naar het strand loopt. Wij hebben tot zaterdag geboekt, afhankelijk van het weer en hoe het verder bevalt willen we kijken of we nog bij boeken.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Oh grappig wij komen dus zaterdag aan, dat vind ik al goed klinken dat roan goed is hebben wij ook geboekt, en vinden het juist wel leuk dat het toeristisch is daarom ook die camping uit gekozen. Is er ook kinder animatie enz?

4. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,471
    3,922
    113
    Female
    Ik heb het idee dat de kinderanimatie een beetje per verhuurder wordt geregeld. Ik heb al een groep Engelse kinderen langs zien komen die spelletjes gingen doen, maar niet iets centraals dacht ik. Nou vindt zoontje die animatieclubs niet zo leuk, dus heb er ook niet heel erg opgelet.
    Op dinsdagavond is er een minidisco.

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Maar mooie stacaravan dus beetje ruimte erom heen? zitten jullie vlakbij alles?

6. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,471
    3,922
    113
    Female
    Caravan is echt mooi, telkens bang om iets vies of kapot te maken omdat alles nog zo nieuws is :D Niet echt ruimte om de caravan heen, alleen om je auto te parkeren. Wij zitten dichtbij een speeltuin. Zwembad is wat verder lopen, maar ik vind de afstanden absoluut niet ver.

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Zijn jullie er zaterdag ook nog? Wij komen tegen de middag aan. Ben zo benieuwd en hebben er super veel zin in

8. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,471
    3,922
    113
    Female
    Nee, wij rijden morgenochtend weg. Hadden een weekje geboekt, we hadden nog wel een week willen blijven maar de Roan caravans zitten vol, dus nu nog een weekje ergens anders heen.
    Gistermiddag en avond en vanmiddag veel regen gehad, dus het is nu wat modderig. Maar er komt mooi weer aan zie ik!
    Veel plezier!

9. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,471
    3,922
    113
    Female
    En Annet, hoe bevalt het jullie op de camping en de omgeving?
    Veel plezier nog!

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Zie dit nu pas :)maar wij vonden het echt super geweldig daar wat een heerlijkheid dat je praktisch zo op de boulevard staat

Share This Page