Wanneer newborn shoot?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flowersoflove, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    heb net meteen maar een afspraak gemaakt.
    Kosten 170 euro. Is dat een schappelijke prijs? Dan heb ik alleen de shoot. Foto's nabestellen kost ook nog eens die prijs.

2. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Wat kost zoiets??

3. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    oh haha.. ik zie het net hierboven staan.. *solly*

4. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Ik heb 115,- betaald daarbij zitten 4 afdrukken van 20x30 en een boekje met 20 foto's,ik kan ook een groter boek nemen voor 25,- extra.

5. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ja haar naam begint met een M inderdaad dan zou het vast dezelfde kunnen zijn.

6. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij betalen 130 euro, ik denk dat je ong tussen de 130-200 zeker kwijt bent..

Ik maak zelf ook foto's heb ook newborn shoots gedaan, maar van ons ukkie laat ik t graag doen. Ik weet niet hoe ik me dan voel ;)

7. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Wij hebben het met 8 dagen gedaan, wel bij ons thuis. Verwarming lekker hoog. Voor de tijd in badje en voeding en meneer sliep heerlijk door!

8. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Mijn nichtje heeft er een gehad toen ze precies 2 weekjes oud was.. En het waren echt super mooie foto's!

9. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Wij hebben trouwens 175e betaald voor een dikke buiken shoot in de studio en newbornshoot thuis en dan krijg je alle foto's op (zelfgeleverde) stick mee. Ze bewerkt de foto's die zij het mooiste vindt.
    Mochten wij een andere mooier vinden, dan konden we haar zo mailen en dan stuurde ze het via wetransfer.

10. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    De 7de dag hadden wij de shoot
    kosten 120€ met 9 foto's op cd... rest en afdrukken extra betalen. Uiteindelijk 150€ voor 16foto's op cd en 20 afdrukken

ik heb trouwens wel die afspraak al met 20 weken gemaakt

11. boopie1985

13 dec 2009
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij laten ook een newborn rapportage maken, ik beval middels een ks dus de fotografe komt dan ongeveer na een week bij ons thuis. Als ik me dan niet goed voel dan zijn mijn man en kraamzorg nog aanwezig om te helpen met de baby. Zij maakt ook gelijk geboorte kaartjes en dit alles kost 140,-!! En echt super kwaliteit!

12. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man doet de echte newborn shoots bij baby's van maximaal twee weken oud.

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb het gedaan toen mijn dochter 3 weken was. Veel eerder had niet gekund ivm de keizersnee. Ik heb niet al voor de bevalling de datum vastgelegd. Maar wel aangekondigd dat ik zou komen (heb nl. bij dezelfde fotografe ook m'n buikfotoshoot laten doen met 35 weken).
    Ik ben heel blij dat ik dit gedaan heb. Dat heel kleine gaat er zo snel af! Ik heb 180 euro betaald voor buik- + babyshoot samen. En daarbij afgesproken dat ik de digitale bestanden van de foto's kreeg, zodat ik ze zelf kon laten afdrukken.

14. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Toch jammer dat ik hier in de buurt geen fotograaf kan vinden die nog een beetje betaalbaar is EN waarbij je alle foto's digitaal krijgt zonder zo'n irritant watermerk... Wellicht dat ik nog op tijd een "amateur" fotograaf kan vinden die zijn of haar portfolio nog moet aanvullen, die geven wel alle foto's mee..

15. Savagegarden

8 okt 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het 4 dagen na de geboorte gedaan ze kwam aan huis, en de kraamverzorger was zo vriendelijk om te helpen daarbij. We hebben haar van te voren besproken en de uitgerekende datum doorgegeven, na de bevalling een berichtje gestuurd en na 2 dagen kwam ze.

De kosten waren 110 euro, 20 foto's op een cd dus kunnen zelf bepalen wat we ermee doen.:D

16. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Newborn is volgens mij Tot 10 dagen na de geboorte, maximaal 14.
    Wij maken niet van tevoren een afspraak ze weet wel dat we komen aangezien mijn zus de fotograaf is. Als ik niet mobiel ben, komt ze met haar spullen aan huis.
    Andere baby foto's bij een half jaar.

17. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Tot 1 mnd zijn ze newborn :)
    Ik heb het met 4 weken laten doen.
    Ik vond haar zelf toen niet echt newborn meer :p ze woog toen al 6200 gram en 60 cm.
    Voor mij was ze tot 1 week newborn :)

18. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik weet niet precies, maar het was in de kraamweek. De fotografe zei dat het het beste was zo vroeg omdat ze dan bijna altijd slapen. Ik had flinke complicaties na de bevallen en we waren net thuis, ik vond het echt heel pittig (wij gingen ook op de foto).
    Maar achteraf heel blij met de mooie foto's (en ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen mij mooi te shoppen)

19. Vlokje91

Vlokje91 Lid

20 okt 2012
    41
    0
    0
    Wij hebben het met 9 weken gedaan! Wij vonden het voordeel dat ze dan ook even wakker zijn. En pasgeboren slapen alleen maar. Maar dit hebben we ook gedaan omdat ons dochtertje van net 2 ook samen met haar zusje op de foto ging. En dat ik dan 2 weken wel erg vroeg vond dat ze alleen met haar zusje zat. Omdat het allemaal nieuw en eng is wisten we niet wat zou doen als ze geen zin meer had. En echt prachtige resultaten!!

Deel Deze Pagina