heb net meteen maar een afspraak gemaakt. Kosten 170 euro. Is dat een schappelijke prijs? Dan heb ik alleen de shoot. Foto's nabestellen kost ook nog eens die prijs.
Ik heb 115,- betaald daarbij zitten 4 afdrukken van 20x30 en een boekje met 20 foto's,ik kan ook een groter boek nemen voor 25,- extra.
Wij betalen 130 euro, ik denk dat je ong tussen de 130-200 zeker kwijt bent.. Ik maak zelf ook foto's heb ook newborn shoots gedaan, maar van ons ukkie laat ik t graag doen. Ik weet niet hoe ik me dan voel
Wij hebben het met 8 dagen gedaan, wel bij ons thuis. Verwarming lekker hoog. Voor de tijd in badje en voeding en meneer sliep heerlijk door!
Mijn nichtje heeft er een gehad toen ze precies 2 weekjes oud was.. En het waren echt super mooie foto's!
Wij hebben trouwens 175e betaald voor een dikke buiken shoot in de studio en newbornshoot thuis en dan krijg je alle foto's op (zelfgeleverde) stick mee. Ze bewerkt de foto's die zij het mooiste vindt. Mochten wij een andere mooier vinden, dan konden we haar zo mailen en dan stuurde ze het via wetransfer.
De 7de dag hadden wij de shoot kosten 120 met 9 foto's op cd... rest en afdrukken extra betalen. Uiteindelijk 150 voor 16foto's op cd en 20 afdrukken ik heb trouwens wel die afspraak al met 20 weken gemaakt
Wij laten ook een newborn rapportage maken, ik beval middels een ks dus de fotografe komt dan ongeveer na een week bij ons thuis. Als ik me dan niet goed voel dan zijn mijn man en kraamzorg nog aanwezig om te helpen met de baby. Zij maakt ook gelijk geboorte kaartjes en dit alles kost 140,-!! En echt super kwaliteit!
Ik heb het gedaan toen mijn dochter 3 weken was. Veel eerder had niet gekund ivm de keizersnee. Ik heb niet al voor de bevalling de datum vastgelegd. Maar wel aangekondigd dat ik zou komen (heb nl. bij dezelfde fotografe ook m'n buikfotoshoot laten doen met 35 weken). Ik ben heel blij dat ik dit gedaan heb. Dat heel kleine gaat er zo snel af! Ik heb 180 euro betaald voor buik- + babyshoot samen. En daarbij afgesproken dat ik de digitale bestanden van de foto's kreeg, zodat ik ze zelf kon laten afdrukken.
Toch jammer dat ik hier in de buurt geen fotograaf kan vinden die nog een beetje betaalbaar is EN waarbij je alle foto's digitaal krijgt zonder zo'n irritant watermerk... Wellicht dat ik nog op tijd een "amateur" fotograaf kan vinden die zijn of haar portfolio nog moet aanvullen, die geven wel alle foto's mee..
Wij hebben het 4 dagen na de geboorte gedaan ze kwam aan huis, en de kraamverzorger was zo vriendelijk om te helpen daarbij. We hebben haar van te voren besproken en de uitgerekende datum doorgegeven, na de bevalling een berichtje gestuurd en na 2 dagen kwam ze. De kosten waren 110 euro, 20 foto's op een cd dus kunnen zelf bepalen wat we ermee doen.
Newborn is volgens mij Tot 10 dagen na de geboorte, maximaal 14. Wij maken niet van tevoren een afspraak ze weet wel dat we komen aangezien mijn zus de fotograaf is. Als ik niet mobiel ben, komt ze met haar spullen aan huis. Andere baby foto's bij een half jaar.
Tot 1 mnd zijn ze newborn Ik heb het met 4 weken laten doen. Ik vond haar zelf toen niet echt newborn meer ze woog toen al 6200 gram en 60 cm. Voor mij was ze tot 1 week newborn
Ik weet niet precies, maar het was in de kraamweek. De fotografe zei dat het het beste was zo vroeg omdat ze dan bijna altijd slapen. Ik had flinke complicaties na de bevallen en we waren net thuis, ik vond het echt heel pittig (wij gingen ook op de foto). Maar achteraf heel blij met de mooie foto's (en ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen mij mooi te shoppen)
Wij hebben het met 9 weken gedaan! Wij vonden het voordeel dat ze dan ook even wakker zijn. En pasgeboren slapen alleen maar. Maar dit hebben we ook gedaan omdat ons dochtertje van net 2 ook samen met haar zusje op de foto ging. En dat ik dan 2 weken wel erg vroeg vond dat ze alleen met haar zusje zat. Omdat het allemaal nieuw en eng is wisten we niet wat zou doen als ze geen zin meer had. En echt prachtige resultaten!!